Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
steering lock stops you from turning further once the wheel gets to a certain point in the steering, no lock means the wheels will turn until they are as far as the steering mechanism will move
dat betekend dus dat sommige auto's hun stuur nog een stuk verder laten draaien dan het uiterste punt dat de wielen kunnen draaien.
Maw: als je vanuit de rechtdoorstand begint te draaien tot je niet meer kunt, zal op een gegeven moment de auto toch niet meer scherper draaien, ook al kun je verder draaien aan het stuur zelf.
Zie 7.50, hier will tiff verder draaien maar merkt dat de auto toch niet scherper stuurt
Ik vind het erg vreemd dat hamilton direct na de aanrijding niet z'n stuur volledig omgooit. Het verschil tussen 0:15 en 0:17 is 90°. Daarom zou ik hem wel een straf geven denk ik. Op zich was er niets aan de wagen van Massa vanaf het begin, het is pas op het einde dat er een stuk af vliegt, wat misschien wel vermeden kon worden had Hamilton vanaf het begin overgedraaid.
Hier ben ik akkoord met een commentaar onder het filmpje: Maldonado wijzigt al 2 maal van lijn om Hamilton af te houden (slechts 1x is toegestaan), en wanneer Hamilton naast hem komt (hij keek al de hele tijd in z'n spiegels, dus moet hij dat voor hij de bocht neemt nog eens doen imo als je in zo'n duel zit) doet hij eigenlijk veel te laat de deur dicht. Ofwel had hij al vroeger naar rechts moeten komen zodat Hamilton daar niet kon komen, ofwel moet hij breed genoeg gaan zodat ze samen door de bocht kunnen. Hiervoor verdient Hamilton geen straf vind ik.
Mensen die niet akkoord gaan? (Altijd interessant )
Ik ben Hamilton-supporter (op het circuit, niet ernaast), bijgevolg niet geheel objectief, maar als je het filmpje met Massa bekijkt dan merk je toch dat 'ie duidelijk vroeger instuurt dan bv. Webber ervoor. Terwijl Hamilton al langszij zit...
Ik ben Hamilton-supporter (op het circuit, niet ernaast), bijgevolg niet geheel objectief, maar als je het filmpje met Massa bekijkt dan merk je toch dat 'ie duidelijk vroeger instuurt dan bv. Webber ervoor. Terwijl Hamilton al langszij zit...
Het is een randgeval maar ik vind het kunnen.
Op de vorige pagina had ik ook al geopperd dat het misschien kon zijn dat Massa net op dat moment ook bij Webber wou binnendoor glippen (want Webber gaat wel erg wijd). Je zou het gerust kunnen beschouwen als racing incident, want daarna zit Massa opnieuw voor hem. Tot Massa crasht natuurlijk.
Ik vind het wel wat flauw van Massa dat hij z'n crash van in de tunnel ookk integraal op Hamilton steekt
"Hij was te agressief. Toen ik vervolgens de tunnel in ging, was de auto beschadigd, kwam ik op het vuile deel en ging ik in de muur.
Op het filmpje is duidelijk te zien dat er maar een klein stukje van z'n wagen beschadigd is. Het kan toch niet dat hij daarom in de muur vlamt? Moest zijn voor- of achtervleugel of diffusor geraakt zijn zou ik het nog begrijpen. En dan nog, als je van die lijn af gaat, vertraag dan he. Dit is waarschijnlijk wat te simplistisch voorgesteld, maar ik vind niet dat hij Hamilton kan verantwoordelijk stellen voor z'n crash..
Dat is Lewis Hamilton niet die die tweets geplaatst heeft. In het beste geval is dat een assistent van hem die denkt dat als hij 2 en u ipv "to" en "you" typt dat iedereen wel zal geloven dat het echt van een neger komt.
Comment