Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
    Geblokkeerd voorwiel, een bocht te wijd,... Een paar kleine foutjes blijkbaar. Hij had wat lang staan wachten op het einde van de pitstraat tot het licht terug op groen ging. Daardoor waarschijnlijk banden niet op voldoende temperatuur gekregen.
    Was volgens mij sowieso geen betere tijd geworden dan Vettel, de temperatuur van het circuit is ook wel een pak afgenomen tijdens de onderbreking.

Zal morgen weer een interessante race worden inhalen door betere pitstops te doen en iedereen weet dat Redbull daar het best in is,
    dus Vettel zal gewoon aan de leiding blijven (tenzij met een slechte start).

Het zal wel een pak spannender worden in de middengroep,
    hopelijk kan Hamilton nog wat plaatsen goedmaken.

Comment

Indien er nog tijd was voor een 2de rondje voor hamilton ging het er misschien helemaal anders uitgezien hebben..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
        Ik hield ook eventjes m'n adem vast na de crash van Perez. Zag er echt niet goed uit: hij bleef zitten, dat doek en de wagens die ervoor stonden Was ook blij toen ik hoorde dat hij bij bewust zijn was en praatte met de dokters.
        Volgens F1journaal zou hij gezegd hebben morgen te willen racen

Comment

Volgens F1journaal zou hij gezegd hebben morgen te willen racen
          Zou wel erg straf zijn Niet verantwoord ook de dag na zo een crash...
          Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
          Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
          BMW 320d
          Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
            Zou wel erg straf zijn Niet verantwoord ook de dag na zo een crash...
            De FIA heeft daar testen voor ontwikkeld, ik denk dat het vooral gaat afhangen van hoe hij die testen aflegt.

Comment

7de tijd Hamilton geschrapt wegens afsnijden chicane

28 mei 2011 — Lewis Hamilton reed tijdens de kwalificatie de zevende tijd, maar de Brit zijn tijd werd geschrapt omdat hij de chicane had afgesneden.
              Lewis Hamilton wachtte lang om tijdens het laatste deel van de kwalificatie op de baan te komen. De Brit was op de baan terwijl Perez crashte en had tot dan nog geen tijd neergezet. De crash van Hamilton kwam dus op wel een erg slecht moment voor de Brit.
              Uiteindelijk werd de sessie hervat met iets meer dan twee minuten op de klok. Hamilton kon dus nog één snelle ronde proberen neerzetten. Tijdens zijn snelle mistte hij zijn rempunt na de tunnel voor het aanremmen voor de chicane. Hamilton reed dwars over de chicane en zijn rondje was dus om zeep.
              Verrassend was wel dat op tv Hamilton in de uitslag werd opgenomen met een zevende tijd. De tijd die hij dus had neergezet terwijl hij de chicane afsneed. Uiteraard is dergelijke uitslag op tv steeds onder voorbehoud.
              De wedstrijdleiding besliste geheel terecht dat de besttijd van Hamilton geschrapt moest worden wegens het afsnijden van de chicane. Daardoor heeft Hamilton geen tijd neergezet in Q3 en zal hij dus als tiende moeten starten. Waarschijnlijk wordt hij wel de negende wagen op de grid indien Sergio Perez niet kan deelnemen aan de race.(www.f1journaal.be)

Comment

Dit is wel zeer goed nieuws!

Geen zware verwondingen voor Sergio Perez

28 mei 2011 — Enkele uren na de zware crash tijdens de kwalificatie voor de GP van Monaco bereikt ons goed nieuws over Sergio Perez.

Eerder raakte reeds bekend dat de Mexicaan na zijn crash bij bewustzijn was en dat hij reeds had gesproken. Daarbij liet een strijdvaardige Perez weten dat hij morgen zeker wou racen, maar dat lijkt een utopie.
                Perez werd overgebracht naar het ziekenhuis waar hij meerdere onderzoeken en tests diende te ondergaan. Daaruit is nu gebleken dat hij geen zware verwondingen heeft opgelopen.
                Sergio Perez zou geen zware breuken hebben overgehouden aan zijn crash. Wel zou hij een hersenschudding hebben opgelopen en een verstuikte dij hebben. Dat betekent quasi zeker dat hij morgen niet zal deelnemen aan de race.
                Het Sauber F1 team gaf volgende mededeling maar daarin werd met geen woord gerept over zijn eventuele deelname aan de race.
                “Het was een grote opluchting voor het Sauber F1 team om te vernemen dat Sergio geen zware verwondingen heeft overgehouden aan zijn crash in de slotminuten van de kwalificatie voor de GP van Monaco,.”
                “De 21-jarige Mexicaan werd afgevoerd naar het Princes Grace ziekenhuis van waar het team omstreeks 16u25 meer informatie kreeg. De dokters deelden mee dat Sergio een hersenschudding en verstuikte dij had opgelopen, maar geen breuken. Na een scan konden ze geen verdere verwondingen vinden.”
                “De oorzaak van het ongeval zal onderzocht worden en de media zullen verder op de hoogte worden gehouden van zodra er meer informatie is”.(www.f1journaal.be)

Comment

Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Wat een foto

Comment

Perez zal morgen niet deelnemen.

Bron: http://www.f1journaal.be/index.php/n...gp-van-monaco/

Comment

Axis of Oversteer: Speed Rules. Number 1 for Racing, Motorsport and car enthusiasts across the globe!

Quali lap van Vettel ... Indrukwekkend!

Comment

Nu heb ik speciaal mijn telenet-shake laten aanpassen zodat ik een shake+ heb met BBC HD, en tot mijn grote verbazing gisteren geen F1 op BBC HD.
                          Weet iemand hoe het juist zit???
                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                            Nu heb ik speciaal mijn telenet-shake laten aanpassen zodat ik een shake+ heb met BBC HD, en tot mijn grote verbazing gisteren geen F1 op BBC HD.
                            Weet iemand hoe het juist zit???
                            Nee, maar ik herinner me wel dat ik daar vroeger wel F1 HD heb gezien (parallelle uitzending als op BBC1, maar dan in HD).

Nu inderdaad geen uitzendering daar.

Ik meen te weten dat ze sinds dit jaar op BBC1 HD uitzenden, en dat wij die zender (nog) niet hebben.

Comment

Dat wordt weer lastig voor Hamilton

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                Nee, maar ik herinner me wel dat ik daar vroeger wel F1 HD heb gezien (parallelle uitzending als op BBC1, maar dan in HD).

Nu inderdaad geen uitzendering daar.

Ik meen te weten dat ze sinds dit jaar op BBC1 HD uitzenden, en dat wij die zender (nog) niet hebben.
                                Ik dacht zelfs dat ze helemaal gestopt waren met HD wegens besparingen bij de BBC.

Comment

De eerste saaie race van 2011

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    Is die helm stuk?

Comment

Ik dacht zelfs dat ze helemaal gestopt waren met HD wegens besparingen bij de BBC.
                                      Dat alleszins niet, want Jake verwijst iedere uitzending naar BBC1 HD voor de HD versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                        Is die helm stuk?
                                        Neen, das de antenne die geplooid is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Neen, das de antenne die geplooid is.
                                          Of de schaduw op het vizier.
                                          Men stond er met doeken boven en toch zijn mensen direct in staat foto's te nemen éh.

Comment

Working...
                                          X