Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Monaco 2011
Collapse
X
-
Gisteren ook voor de eerste keer afgestemd op bbc. Zalig. Ook heerlijk hoe die vliegende reporter voor de wedstrijd op de grid wat interessant volk voor zijn camera probeert te krijgen. Echt fantastisch to the point en ad rem.
En het POV rondje van Vettel. Vind het niet terug op youtube, maar dit is wat ik bedoel:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk BerichtenGisteren ook voor de eerste keer afgestemd op bbc. Zalig. Ook heerlijk hoe die vliegende reporter voor de wedstrijd op de grid wat interessant volk voor zijn camera probeert te krijgen. Echt fantastisch to the point en ad rem.
En het POV rondje van Vettel. Vind het niet terug op youtube, maar dit is wat ik bedoel:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDie 'vliegende reporter' is nu ook niet den eersten den besten hé.
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Brundle
Comment
-
nope... ex Le Mans winnaar voor Jaguar én grote tegenstander van Ayrton Senna in de Britse F3 begin jaren '80... jammer voor Brundle moet je ook wat geluk hebben om het in de F1 écht te maken en zat op 't verkeerde moment bij de verkeerde stallen. Heeft in '92 toch een mooi seizoen bij Benetton doorgebracht aan de zijde van Schumacher en is in mijn ogen de enige die aan diens zijde toch ook van zich kon laten spreken.
keigoeie piloot die Brundle!!! Ik rate 'm alleszinds hoger dan CoulthardPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenDie man zijn enthousiasme is onovertrefbaar. Ik kom daar wel soms zenuwachtig van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenis Brundle z'n carriere niet begonnen bij Brabham in '85?? ... het ex-team van Bernie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenis Brundle z'n carriere niet begonnen bij Brabham in '85?? ... het ex-team van BerniePorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenZat iets daarna bij Brabham, Bernie was toen idd al weg.
...Brabham is daarna enkel bergaf gehaanPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Toch altijd weer genieten als je weet dat de commentaar gewoonweg van 2 ex-piloten komt in plaats van journalisten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenToch altijd weer genieten als je weet dat de commentaar gewoonweg van 2 ex-piloten komt in plaats van journalisten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIdd. En een ex-team eigenaar.
Altijd wel lachen die Eddie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNja
Altijd wel lachen die Eddie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenToch altijd weer genieten als je weet dat de commentaar gewoonweg van 2 ex-piloten komt in plaats van journalisten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVind ik ook altijd leuk. Gisteren was de co-commentator Jacky Ickx en voor de andere GP's is het altijd al Eric Vandepoele geweest. Echt zalig om die mannen te hore praten.
En Eddie, die zegt toch soms vreemde dingen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtennope... ex Le Mans winnaar voor Jaguar én grote tegenstander van Ayrton Senna in de Britse F3 begin jaren '80... jammer voor Brundle moet je ook wat geluk hebben om het in de F1 écht te maken en zat op 't verkeerde moment bij de verkeerde stallen. Heeft in '92 toch een mooi seizoen bij Benetton doorgebracht aan de zijde van Schumacher en is in mijn ogen de enige die aan diens zijde toch ook van zich kon laten spreken.
keigoeie piloot die Brundle!!! Ik rate 'm alleszinds hoger dan Coulthard
Comment
Comment