Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Anticlimax!

De diverse aanpak naar de vrouwen op het podium toe was wel hilarisch: Vettel, verlegen twee zoentjes, Alonso geeft een hand en Button... gaat voor de knuffel.
    Hmmja, en dan juist de flamboyante Spanjaard die maar koeltjes een hand geeft. Hij was niet blij, apparently ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Volgens mij moet jij eens leren F1 te kijken...

Indien geweldig = spectaculair, ben ik akkoord...

Indien geweldig = spannend, ben ik niet akkoord...

Ma bon, Monaco heeft z'n charme, maar het is en blijft een nutteloze race...
      Dan moet jij mij eens uitleggen welke race dan wel al spannend was.
      Voor de GP van Monaco was dit uiterst spannend tot de anticlimax op het einde.

Trouwens spannend en spectaculair gaan hand in hand..

Comment

• Fak, volgens mij moeten ze in deze race zowat de traagste pitstops van het seizoen afgeleverd hebben

Bijna allemaal 5 seconden of meer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
          Fak, volgens mij moeten ze in deze race zowat de traagste pitstops van het seizoen afgeleverd hebben

Bijna allemaal 5 seconden of meer!
          button 3.5 heb ik gezien . hamilton daarintegen 5.6
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Dees was spannender, maar toch, leuke race dit jaar ...

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

Button had het verdiend te winnen.
              ²²²

De eindfase vond ik een grap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
                Dees was spannender, maar toch, leuke race dit jaar ...
                Het volledige seizoen was toen ook spannender é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                  button 3.5 heb ik gezien . hamilton daarintegen 5.6
                  Daarom zei ik ook 'bijna allemaal'.

Maar eerst bij Red Bull Vettel die binnenkomt en waar ze nog zo'n stuk materiaal van dat wiel moeten trekken. Daarna Webber, 15 seconden.

Zowel bij McLaren als bij Ferrari ook heel wat trage pitstops. Vreemd dat ze nu allemaal fouten maakten!

Comment

• Ik zou nog wel eens terug F1 op de Nordschleife van de Nürburgring willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                      Ik zou nog wel eens terug F1 op de Nordschleife van de Nürburgring willen zien.
                      Dan is er in ieder geval tijd genoeg om de wrakstukken van de baan te halen voordat de volgende ronde aanbreekt

Hoe lang zouden ze erover doen? 5minuten?

@Hamilton: take it easy dude, in Monaco maar 1 run rijden in Q3 om banden te sparen. For what? Je hebt maar 2 pit stops te gaan ...

Bijzonder spijtig van die safety car situaties, die hebben het kampioenschap én de race geen goed gedaan

Comment

• Hamilton laat van zich horen, weinig positieve attitude vandaag helaas...

Comment

Hamilton laat van zich horen, weinig positieve attitude vandaag helaas...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/91854
                          Oei oei oei... Het is een parel van een rijder, maar zulke attitude mag die wel gerust achterwege laten...

Comment

Hamilton laat van zich horen, weinig positieve attitude vandaag helaas...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/91854
                            Ik vind wel dat hij een punt heeft.

Schumacher haalt hem in in de hairpin, en later doet schumacher dat nog eens met Rosberg. Beide keren krijgt Schumi plaats genoeg.
                            Als Massa hem de plaats geeft (hij zat er bij het insturen al naast), gebeurt er niets.
                            Volgens mij, als ze Sutil geen penalty hadden gegeven was hij vrijuit gegaan.

En met maldonado: idem. Toen hij daar schumacher inhaalde liet hij plaats en was er niets aan de hand.

Nuja, die stewards kunnen zien of Massa/Maldonado inderdaad 1.5m vroeger instuurden dan normaal, of niet.

Zowieso ben ik van mening dat geen van beide kamikaze-akties waren en dat ze dat gewoon onder "race-incident" zouden kunnen klasseren hebben. Voor die keer dat iemand eens niet probeert in te halen bij het aanremmen van de chicane na de tunnel...

Comment

• Hamilton, held

Wat een bleiters zijn die Massa en Maldonado toch.
                              De straf van Hamilton voor de actie op Massa vind ik nog terecht maar die op Maldonado zeker niet!
                              Het was een kopie van de actie van Hamilton op Schumacher, enkel heeft Maldonado niet door als iemand al langst je aan het rijden is...

Comment

• Hamilton geweldig toch, van in het begin constant aandringen bij Schumacher, enzovoort...
                                Een piloot naar m'n hart, wilt altijd racen !

Zoals vorig jaar in Zuid-Korea met die regen zat iedereen te zagen dat het te gevaarlijk was enzovoort, alleen Hamilton die wilde racen !

Hoop dat hij wereldkampioen kan worden, maar Vettel is toch zo sterk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Ik vind wel dat hij een punt heeft.

Schumacher haalt hem in in de hairpin, en later doet schumacher dat nog eens met Rosberg. Beide keren krijgt Schumi plaats genoeg.
                                  Als Massa hem de plaats geeft (hij zat er bij het insturen al naast), gebeurt er niets.
                                  Volgens mij, als ze Sutil geen penalty hadden gegeven was hij vrijuit gegaan.

En met maldonado: idem. Toen hij daar schumacher inhaalde liet hij plaats en was er niets aan de hand.

Nuja, die stewards kunnen zien of Massa/Maldonado inderdaad 1.5m vroeger instuurden dan normaal, of niet.

Zowieso ben ik van mening dat geen van beide kamikaze-akties waren en dat ze dat gewoon onder "race-incident" zouden kunnen klasseren hebben. Voor die keer dat iemand eens niet probeert in te halen bij het aanremmen van de chicane na de tunnel...
                                  Grotendeels volg ik je, maar inhalen is relatief natuurlijk. Zowel bij Maldonado als bij Massa was Hamilton amper het achterwiel voorbij ... dat is geen inhalen he! Dat is enkel het iemand onmogelijk maken om zijn bocht te ronden. Nu ja, voor sommigen is dat genoeg natuurlijk

Tegelijk, als kijker vind ik het geweldig... net daarom is het zo fijn dat een Hamilton en een Schumacher deelnemen... een Rosberg en een Button doen er niet voor onder, maar wie zet daar zijn TV voor aan?

Comment

• Een extra geprikkelde Hamilton voor de volgende GP.
                                    It's gonna be fun !

Comment

• Ik vraag mij eigenlijk af waarom de GP van Monaco nog steeds op de kalender staat als men toch niet mag inhalen/racen, gezien elke inhaalpoging bestraft wordt.

En ja, men is voor Hamilton of men is het niet en bij de stewards is hij het alvast niet.

Comment

• Ik zeg niet dat bepaalde teams voorgetrokken worden door de FIA maar McLaren wordt toch weldegelijk tegengewerkt door hen sinds het spionageschandaal een paar jaar geleden. Normaal gezien wordt de race NOOIT stilgelegd op 10 rondes van het einde maar nu Button er goed voorstond en zowel Vettel als Alonso door hun banden heen zaten wordt er beslist dat de race volledig stilgelegd wordt waardoor zij hun kans schoon zagen om zonder gevolgen van rubber te wisselen. Normaal gezien vind ik dat zoiets nooit zou mogen en als het dan zou mogen zouden er ZEKER geen wijzigingen of herstellingen aan de auto's uitgevoerd mogen worden dus dat geldt dus ook voor Hamilton zijn achtervleugel.

Comment

• Hamilton is de man van de race . Ook al is het onmogelijk maar opgeven doet hij niet . De stewards moeten ophouden met voor alles straffen uit te delen en zouden sommige dingen beter als race incidenten beschouwen .
                                          Zonde van de rode vlag einde race . Vettel had nog max 5ronden gehouden zonder de rode vlag.
                                          Mclaren heeft de beste wagen in de race alleen kunnen ze hun potentieel niet altijd goed over laten komen omdat de Redbull een ongelofelijke snelheid in de quali. heeft.

Comment

Working...
                                          X