Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Monaco 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk zeg niet dat bepaalde teams voorgetrokken worden door de FIA maar McLaren wordt toch weldegelijk tegengewerkt door hen sinds het spionageschandaal een paar jaar geleden. Normaal gezien wordt de race NOOIT stilgelegd op 10 rondes van het einde maar nu Button er goed voorstond en zowel Vettel als Alonso door hun banden heen zaten wordt er beslist dat de race volledig stilgelegd wordt waardoor zij hun kans schoon zagen om zonder gevolgen van rubber te wisselen. Normaal gezien vind ik dat zoiets nooit zou mogen en als het dan zou mogen zouden er ZEKER geen wijzigingen of herstellingen aan de auto's uitgevoerd mogen worden dus dat geldt dus ook voor Hamilton zijn achtervleugel.
Ik vond het wel erg jammer, want het leek wel nog erg spannend te gaan worden. Net zoals ik het jammer vond dat er ook een rode vlag was in de quali. Ondanks dat ik fan ben van Vettel, vind ik het dus jammer dat hij geen volledige tegenstand heeft gekend door de incidenten.
Over die aanrijding met Massa van Hamilton: als je goed kijkt zie je dat net op het moment dat Hamilton zijn neus ernaast steekt Massa ook beslist op proberen binnendoor te glippen bij Webber. Denk ik.
Van mij mogen er gerust een paar extra Hamiltons op het circuit rondhossen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZowieso ben ik van mening dat geen van beide kamikaze-akties waren en dat ze dat gewoon onder "race-incident" zouden kunnen klasseren hebben. Voor die keer dat iemand eens niet probeert in te halen bij het aanremmen van de chicane na de tunnel...
Ik heb altijd de indruk gehad dat Hamilton veel dingen ongestraft gedaan heeft in het niet zo verre verleden, en deze krijgt ie wat mij lijkt een faire straf lijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenDie aan de hairpin aan het hotel was misschien fifty fifty, maar zijn laatste aktie in St Devote was pure kamikaze. Hij zat volledig aan de binnenkant van de kerbs, en ramt er dan iemand af.
Ik heb altijd de indruk gehad dat Hamilton veel dingen ongestraft gedaan heeft in het niet zo verre verleden, en deze krijgt ie wat mij lijkt een faire straf lijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSt Devote was dacht ik ongeveer dezelfde positionering als met Schumacher?
Kijk eens goed naar de filmpjes van beide akties :
- Maldo zat dichter aan de binnenkant, vergeleken met Schumi (om het anders te zeggen : Schumi liet meer plaats. Daarom dat hij ook niet instuurde tegen hem : er was plaats, maar niet veel.) Bij Maldonado was er eigenlijk geen plaats.
- Hamilton zat verder achter bij Maldo, bij Schumi zaten ze beiden praktisch even hoog (wat aangeeft dat Hamilton in het geval Williams van verder kwam, allemaal symptonen die duiden op een kamikaze aanval)
Het is wel zo dat Maldonado meer plaats had kunnen laten, maar dat kan je zeggen van elk inhaalmaneuver dan, ook die waar wagens met 2 wagenlengtes achter in een gat duiken dat er nooit is. Je moet ergens een grens trekken. Als de voorbanden van diegene die inhaalt, raken aan de sidepot, dan is het meestal een slecht inhaalmaneuver. Raken ze elkaar met de voorbanden, of raakt diegene die inhaalt de voorspoiler, dan is het verhaal anders.
't is moeilijk te zien, maar misschien raken de voorwielen van Hamilton de achterwielen van Maldo ... tja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZonde van de rode vlag einde race . Vettel had nog max 5ronden gehouden zonder de rode vlag.
Comment
-
Ik vond trouwens dat Schumi ook niet slecht reed op zijn nieuw rubber.
Wat mij opviel is de belachelijk slechte commentaar op VT4, heb mij daar echt aan dood ge-ergerd.
1/2de van hetgene wat die mannen zeggen is gissen en klopt langs geen kanten.
D'ambrosio rijdt 1s achter schumacher, rijdt hij er 10s achter.
Wie gaat daar over de chicane zou dat D'ambrosio zijn, ja dat is D'ambrosio een ronde ervoor reed hij nog 10s achter de mercedessen en dan zou die plots dervoor rijden. hahaha kiekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenWie gaat daar over de chicane zou dat D'ambrosio zijn, ja dat is D'ambrosio een ronde ervoor reed hij nog 10s achter de mercedessen en dan zou die plots dervoor rijden. hahaha kiekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk vond trouwens dat Schumi ook niet slecht reed op zijn nieuw rubber.
Wat mij opviel is de belachelijk slechte commentaar op VT4, heb mij daar echt aan dood ge-ergerd.
Wie gaat daar over de chicane zou dat D'ambrosio zijn, ja dat is D'ambrosio een ronde ervoor reed hij nog 10s achter de mercedessen en dan zou die plots dervoor rijden. hahaha kiekensOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenTja, wat konden ze anders doen? De safety car ging nog een eind rondjes mogen draaien tegen dat alles van Petrov weg was. Dus dan kon Vettel misschien achter de safety car over de streep rijden..
Ik vond het wel erg jammer, want het leek wel nog erg spannend te gaan worden. Net zoals ik het jammer vond dat er ook een rode vlag was in de quali. Ondanks dat ik fan ben van Vettel, vind ik het dus jammer dat hij geen volledige tegenstand heeft gekend door de incidenten.
Over die aanrijding met Massa van Hamilton: als je goed kijkt zie je dat net op het moment dat Hamilton zijn neus ernaast steekt Massa ook beslist op proberen binnendoor te glippen bij Webber. Denk ik.
Van mij mogen er gerust een paar extra Hamiltons op het circuit rondhossen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenRace stilleggen en geen teams op de grid toelaten ofwel de race gewoon afvlaggen want er was immers al meer dan 75% van de totale afstand afgelegd.
En wat betreft het stilleggen van de race : ja, 75% v/d race is gereden, maar die regel is vooral bedoeld voor de punten, neen ? Halve punten versus volle punten.
Waarom zou je de race helemaal afbreken, als je toch tijd hebt, en een opgekuist circuit, en nog ronden die je moet gaan ? Ik zie geen enkele reden om helemaal te stoppen. Als er nu een rijder in coma ligt, OK, maar ze wisten dat het niet zo erg was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenRace stilleggen en geen teams op de grid toelaten
- iedereen zijn banden koud
- alle motoren oververhit
- hamilton z'n vleugel nog altijd fucked
- allemaal zonder naftCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenda zou de max geweest zijn:
- iedereen zijn banden koud
- alle motoren oververhit
- hamilton z'n vleugel nog altijd fucked
- allemaal zonder naft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk zeg niet dat bepaalde teams voorgetrokken worden door de FIA maar McLaren wordt toch weldegelijk tegengewerkt door hen sinds het spionageschandaal een paar jaar geleden. Normaal gezien wordt de race NOOIT stilgelegd op 10 rondes van het einde maar nu Button er goed voorstond en zowel Vettel als Alonso door hun banden heen zaten wordt er beslist dat de race volledig stilgelegd wordt waardoor zij hun kans schoon zagen om zonder gevolgen van rubber te wisselen. Normaal gezien vind ik dat zoiets nooit zou mogen en als het dan zou mogen zouden er ZEKER geen wijzigingen of herstellingen aan de auto's uitgevoerd mogen worden dus dat geldt dus ook voor Hamilton zijn achtervleugel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk vond trouwens dat Schumi ook niet slecht reed op zijn nieuw rubber.
Wie gaat daar over de chicane zou dat D'ambrosio zijn, ja dat is D'ambrosio een ronde ervoor reed hij nog 10s achter de mercedessen en dan zou die plots dervoor rijden. hahaha kiekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk heb het opgegeven bij VT4 sinds gisteren. Ben halverwege overgeschakeld naar BBC. Ik moet me wat meer concentreren om te volgen, maar de commentaar is er tenminste goed. Hoeveel keer ze op VT4 al niet verteld hebben dit seizoen dat een F1 band zo'n 1,5kg aan rubber verliest...echt elke keer vertellen ze hetzelfde.
IK heb het eigenlijk ook gehad, op bbc weten ze tenminste interessantere dingen.
Daar wisten ze tenminste of men mocht veranderingen doen aan de wagen of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEn op bbc heb je geen reclame ?
IK heb het eigenlijk ook gehad, op bbc weten ze tenminste interessantere dingen.
Daar wisten ze tenminste of men mocht veranderingen doen aan de wagen of niet
lijkt me logisch, miljoenen kijkers op BBC, mss een paar honderdduizend op VT4
bibi=bbc, no doubt
(ook al missen we murray walker)
+ YouTube Video
Comment
Comment