Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Ik blijf trouw aan Gaetan Vigneron op La Deux
    Die man zijn enthousiasme is onovertrefbaar. Ik kom daar wel soms zenuwachtig van

Comment

• Gisteren ook voor de eerste keer afgestemd op bbc. Zalig. Ook heerlijk hoe die vliegende reporter voor de wedstrijd op de grid wat interessant volk voor zijn camera probeert te krijgen. Echt fantastisch to the point en ad rem.

En het POV rondje van Vettel. Vind het niet terug op youtube, maar dit is wat ik bedoel:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten
        Gisteren ook voor de eerste keer afgestemd op bbc. Zalig. Ook heerlijk hoe die vliegende reporter voor de wedstrijd op de grid wat interessant volk voor zijn camera probeert te krijgen. Echt fantastisch to the point en ad rem.

En het POV rondje van Vettel. Vind het niet terug op youtube, maar dit is wat ik bedoel:
        Die 'vliegende reporter' is nu ook niet den eersten den besten hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          Die 'vliegende reporter' is nu ook niet den eersten den besten hé.

http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Brundle
          Nee amaj nogal niet

Comment

• nope... ex Le Mans winnaar voor Jaguar én grote tegenstander van Ayrton Senna in de Britse F3 begin jaren '80... jammer voor Brundle moet je ook wat geluk hebben om het in de F1 écht te maken en zat op 't verkeerde moment bij de verkeerde stallen. Heeft in '92 toch een mooi seizoen bij Benetton doorgebracht aan de zijde van Schumacher en is in mijn ogen de enige die aan diens zijde toch ook van zich kon laten spreken.

keigoeie piloot die Brundle!!! Ik rate 'm alleszinds hoger dan Coulthard
            Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Die man zijn enthousiasme is onovertrefbaar. Ik kom daar wel soms zenuwachtig van
              Inderdaad, hij is bijzonder enthousiast. En je merkt ook wel dat hij echt gepassioneerd is door de sport. Zalig om te luisteren naar wat hij allemaal weet over het land, het circuit, de piloten, ex-winnaars en allerhande ditjes en datjes. Ik weet trouwens niet of bepaalde commentatoren access hebben tot speciale gegevensdatabanken ofzo want waarmee hij soms afkomt van statistieken is niet normaal!

Comment

• Het voordeel voor hem (en ons) is ook dat hij het wereldje goed kent, en dat iedereen hem kent.

Ik denk niet dat die kerel van de Duitse omroep Bernie Ecclestone langs achter in een wurggreep moet pakken zoals Brundle vorig jaar deed.

Comment

• is Brundle z'n carriere niet begonnen bij Brabham in '85?? ... het ex-team van Bernie
                  Porsche 996 GT3 RS
                  Porsche 964 RS
                  BMW ///M3 e30
                  Mercedes c250 CDI AMG
                  www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                    is Brundle z'n carriere niet begonnen bij Brabham in '85?? ... het ex-team van Bernie
                    Zat iets daarna bij Brabham, Bernie was toen idd al weg.

Comment

is Brundle z'n carriere niet begonnen bij Brabham in '85?? ... het ex-team van Bernie
                      effe opgezocht... begon bij Tyrrell blijkbaar en heeft eind jaren 80 2 jaar voor Brabham gereden
                      Porsche 996 GT3 RS
                      Porsche 964 RS
                      BMW ///M3 e30
                      Mercedes c250 CDI AMG
                      www.flamebox.be

Comment

Zat iets daarna bij Brabham, Bernie was toen idd al weg.
                        Bernie heeft verkocht in '84 dacht ik... neus voor zaken was er toen al hé, op 't hoogtepunt na de 2de tiltel van Piquet in '83

...Brabham is daarna enkel bergaf gehaan
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

• Toch altijd weer genieten als je weet dat de commentaar gewoonweg van 2 ex-piloten komt in plaats van journalisten
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Toch altijd weer genieten als je weet dat de commentaar gewoonweg van 2 ex-piloten komt in plaats van journalisten
                            Idd. En een ex-team eigenaar.

Comment

Idd. En een ex-team eigenaar.
                              Nja

Altijd wel lachen die Eddie
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nja

Altijd wel lachen die Eddie
                                Zalige hemden ook altijd

Comment

Toch altijd weer genieten als je weet dat de commentaar gewoonweg van 2 ex-piloten komt in plaats van journalisten
                                  Vind ik ook altijd leuk. Gisteren was de co-commentator Jacky Ickx en voor de andere GP's is het altijd al Eric Vandepoele geweest. Echt zalig om die mannen te hore praten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Vind ik ook altijd leuk. Gisteren was de co-commentator Jacky Ickx en voor de andere GP's is het altijd al Eric Vandepoele geweest. Echt zalig om die mannen te hore praten.
                                    Ik denk dat ik het in het Frans niet zou kunnen volgen

En Eddie, die zegt toch soms vreemde dingen hoor

Comment

nope... ex Le Mans winnaar voor Jaguar én grote tegenstander van Ayrton Senna in de Britse F3 begin jaren '80... jammer voor Brundle moet je ook wat geluk hebben om het in de F1 écht te maken en zat op 't verkeerde moment bij de verkeerde stallen. Heeft in '92 toch een mooi seizoen bij Benetton doorgebracht aan de zijde van Schumacher en is in mijn ogen de enige die aan diens zijde toch ook van zich kon laten spreken.

keigoeie piloot die Brundle!!! Ik rate 'm alleszinds hoger dan Coulthard
                                      Omdat Coulthard 13 grand prix gewonnen heeft en vice-wereldkampioen geworden is en Brundle ooit tweede geworden is in Monaco en Monza?

Comment

• Coulthard zag er "zwak" uit omdat ie een teamgenoot als Hakkinen had, maar Coulthard is zeker en vast een goede rijder!

Comment

• Is het mogelijk om de volledige GP nog ergens te bekijken/downloaden ?

Comment

Working...
                                          X