Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tweets van de Lewis, nu de gemoederen wat bedaard zijn,

Hey guys. I wanted to apologise 4 last weekends performance & also my comments after, I never meant to offend no1.
    I would also like to say thank u 2 everyone on here, 4 their positive messages & also 2 the angry messages. I can respect them both.
    2 Massa & Maldonado, with the greatest respect I apologise if I offended u. Both of u r fantastic drivers who I regard highly.
    2 my fans lost & my fans won, I wish u nothing but love & happiness. God Bless u. Onwards & upwards, Montreal next. Lewis
    Last edited by ; 30/05/2011, 22:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Tweets van de Lewis, nu de gemoederen wat bedaard zijn,
      Edited...

Comment

• noleggio auto

Hi,

The following year the race was called the Zandvoort Grand Prix and in 1950 it
        became the "Grote Prijs van Nederland" or Dutch Grand Prix. ...

Comment

Haha, dat vind ik nu echt belachelijk. Eerst de grote woorden en dan daarna poeslief komen doen op Twitter om hopelijk de brokken te kunnen lijmen...
          Last edited by ; 31/05/2011, 10:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Haha, dat vind ik nu echt belachelijk. Eerst de grote woorden en dan daarna poeslief komen doen op Twitter om hopelijk de brokken te komen lijmen...
            Als hij overtuigd was van z'n mening moet hij idd niet achteraf komen zeiken dat het allemaal wel zo bedoeld was. Ik vond z'n uitlatingen wel passen bij z'n vechtersmentaliteit

Comment

• Ik denk dat Coulthard Monaco niet echt bekijkt als één van de mooiste F1-circuits.

Comment

Dat is Lewis Hamilton niet die die tweets geplaatst heeft. In het beste geval is dat een assistent van hem die denkt dat als hij 2 en u ipv "to" en "you" typt dat iedereen wel zal geloven dat het echt van een neger komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Dat is Lewis Hamilton niet die die tweets geplaatst heeft. In het beste geval is dat een assistent van hem die denkt dat als hij 2 en u ipv "to" en "you" typt dat iedereen wel zal geloven dat het echt van een neger komt.
                  feit
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                    feit
                    Wie gelooft hier nog in sinterklaas, die mannen hebben geen tijd voor twitter en dat intresseert hen niet

Comment

Dan had Ferrari geen kans meer gehad om de race alsnog te winnen. Oeps, nu heb ik toch geïnsinueerd dat de FIA bepaalde teams bevoordeelt.
                      Hadden ze die enkele rondes nog onder safety car gereden dan was er helemaal geen kans meer, want dan was er op die tijd die enkele rondes uitgereden achter de safty car! Op zich goed dat ze de race alsnog hebben stilgelegd, enkel spijtig dat het regelment voor de zoveelste keer aangepast is waardoor men aan de wagens mocht sleutelen. Anders hadden zowel Vettel als Alonso met hun versleten banden het heel moeilijk gehad met Button.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                        Waarom op vt4 kijken. BBC is veel beter en die mannen zijn tenminste ter plekke aanwezig.
                        Jeffrey Van Hooydonk is nu toch ook niet de eerste de beste toch?

En de commentariëring omdat ze ter plekken zijn zegt ook niet alles, want dat hebben we zaterdag gehoord op VT4 toen diene commentator(die juist op die plek van de crash stond) alles wist te vertellen wat we ook al zagen bij de crash van Perez.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wel leuk om nog eens te herbekijken en een mening te vormen:

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind het erg vreemd dat hamilton direct na de aanrijding niet z'n stuur volledig omgooit. Het verschil tussen 0:15 en 0:17 is 90°. Daarom zou ik hem wel een straf geven denk ik. Op zich was er niets aan de wagen van Massa vanaf het begin, het is pas op het einde dat er een stuk af vliegt, wat misschien wel vermeden kon worden had Hamilton vanaf het begin overgedraaid.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier ben ik akkoord met een commentaar onder het filmpje: Maldonado wijzigt al 2 maal van lijn om Hamilton af te houden (slechts 1x is toegestaan), en wanneer Hamilton naast hem komt (hij keek al de hele tijd in z'n spiegels, dus moet hij dat voor hij de bocht neemt nog eens doen imo als je in zo'n duel zit) doet hij eigenlijk veel te laat de deur dicht. Ofwel had hij al vroeger naar rechts moeten komen zodat Hamilton daar niet kon komen, ofwel moet hij breed genoeg gaan zodat ze samen door de bocht kunnen. Hiervoor verdient Hamilton geen straf vind ik.

Mensen die niet akkoord gaan? (Altijd interessant )

Comment

• Ik had Vettel, Alonso en Button HEEL graag die laatste 6 ronden zien uitrijden zonder crash, zonder safety car en zonder rode vlag.

Dat ging zo zalig geweest zijn om te volgen.

Zo spijtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                Wel leuk om nog eens te herbekijken en een mening te vormen:

Hamilton - Massa

Ik vind het erg vreemd dat hamilton direct na de aanrijding niet z'n stuur volledig omgooit. Het verschil tussen 0:15 en 0:17 is 90°. Daarom zou ik hem wel een straf geven denk ik. Op zich was er niets aan de wagen van Massa vanaf het begin, het is pas op het einde dat er een stuk af vliegt, wat misschien wel vermeden kon worden had Hamilton vanaf het begin overgedraaid.

Hamilton - Maldonado

Hier ben ik akkoord met een commentaar onder het filmpje: Maldonado wijzigt al 2 maal van lijn om Hamilton af te houden (slechts 1x is toegestaan), en wanneer Hamilton naast hem komt (hij keek al de hele tijd in z'n spiegels, dus moet hij dat voor hij de bocht neemt nog eens doen imo als je in zo'n duel zit) doet hij eigenlijk veel te laat de deur dicht. Ofwel had hij al vroeger naar rechts moeten komen zodat Hamilton daar niet kon komen, ofwel moet hij breed genoeg gaan zodat ze samen door de bocht kunnen. Hiervoor verdient Hamilton geen straf vind ik.

Mensen die niet akkoord gaan? (Altijd interessant )
                                Zou geen enkel nut hebben, aangezien zijn wielen al op max steering-lock (het aantal graden dat de wielen max naar links en/of rechts kunnen draaien, dunno of dat de correcte Engelse term is) lijken te staan. Je ziet ook dat het geen effect heeft wanneer hij in laatste instantie aan zijn stuur draait. Maldonado is imho 100% in fout.
                                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Brundle vind ik ook wel zalig, héél enthousiast ook. Coulthard wat minder omdat ik hem soms niet goed versta met zijn zwaar Schots accent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                    Zou geen enkel nut hebben, aangezien zijn wielen al op max steering-lock (het aantal graden dat de wielen max naar links en/of rechts kunnen draaien, dunno of dat de correcte Engelse term is) lijken te staan. Je ziet ook dat het geen effect heeft wanneer hij in laatste instantie aan zijn stuur draait. Maldonado is imho 100% in fout.
                                    Ah idd, ik had er nog niet op gelet. Ook wel vreemd eigenlijk. Waarom kunnen ze dan nog verder draaien?

Comment

• omdat een F1 auto geen eindpunt heeft op zijn rack, net zoals bvb een McLaren F1
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• als ze hem zo kort mogelijk doen draaien om hem de paddock binnen te duwen dan zie je die mannen op het stuur duwen, die zitten toch wel tot een bepaald einde dacht ik, da blijf toch niet draaien?
                                        Kdacht dat ze het stuur volledig omgekeerd zetten en dat dat het maximum is dat de banden kunnen draaien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          omdat een F1 auto geen eindpunt heeft op zijn rack, net zoals bvb een McLaren F1
                                          Ik zoek op google images: rack

Dit is 'nice rack' :

Ksnappet nie PJ!

Comment

Working...
                                          X