Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Monaco 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• steering lock stops you from turning further once the wheel gets to a certain point in the steering, no lock means the wheels will turn until they are as far as the steering mechanism will move
      dat betekend dus dat sommige auto's hun stuur nog een stuk verder laten draaien dan het uiterste punt dat de wielen kunnen draaien.

Maw: als je vanuit de rechtdoorstand begint te draaien tot je niet meer kunt, zal op een gegeven moment de auto toch niet meer scherper draaien, ook al kun je verder draaien aan het stuur zelf.

Zie 7.50, hier will tiff verder draaien maar merkt dat de auto toch niet scherper stuurt

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
        Wel leuk om nog eens te herbekijken en een mening te vormen:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind het erg vreemd dat hamilton direct na de aanrijding niet z'n stuur volledig omgooit. Het verschil tussen 0:15 en 0:17 is 90°. Daarom zou ik hem wel een straf geven denk ik. Op zich was er niets aan de wagen van Massa vanaf het begin, het is pas op het einde dat er een stuk af vliegt, wat misschien wel vermeden kon worden had Hamilton vanaf het begin overgedraaid.

+ YouTube Video

Hier ben ik akkoord met een commentaar onder het filmpje: Maldonado wijzigt al 2 maal van lijn om Hamilton af te houden (slechts 1x is toegestaan), en wanneer Hamilton naast hem komt (hij keek al de hele tijd in z'n spiegels, dus moet hij dat voor hij de bocht neemt nog eens doen imo als je in zo'n duel zit) doet hij eigenlijk veel te laat de deur dicht. Ofwel had hij al vroeger naar rechts moeten komen zodat Hamilton daar niet kon komen, ofwel moet hij breed genoeg gaan zodat ze samen door de bocht kunnen. Hiervoor verdient Hamilton geen straf vind ik.

Mensen die niet akkoord gaan? (Altijd interessant )
        Ik ben Hamilton-supporter (op het circuit, niet ernaast), bijgevolg niet geheel objectief, maar als je het filmpje met Massa bekijkt dan merk je toch dat 'ie duidelijk vroeger instuurt dan bv. Webber ervoor. Terwijl Hamilton al langszij zit...

Het is een randgeval maar ik vind het kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          dat betekend dus dat sommige auto's hun stuur nog een stuk verder laten draaien dan het uiterste punt dat de wielen kunnen draaien.
          Ah, ik dacht wel dat het zoiets was, maar wist niet wat je je bedoelde met rack

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Ik ben Hamilton-supporter (op het circuit, niet ernaast), bijgevolg niet geheel objectief, maar als je het filmpje met Massa bekijkt dan merk je toch dat 'ie duidelijk vroeger instuurt dan bv. Webber ervoor. Terwijl Hamilton al langszij zit...

Het is een randgeval maar ik vind het kunnen.
          Op de vorige pagina had ik ook al geopperd dat het misschien kon zijn dat Massa net op dat moment ook bij Webber wou binnendoor glippen (want Webber gaat wel erg wijd). Je zou het gerust kunnen beschouwen als racing incident, want daarna zit Massa opnieuw voor hem. Tot Massa crasht natuurlijk.
          Ik vind het wel wat flauw van Massa dat hij z'n crash van in de tunnel ookk integraal op Hamilton steekt
          "Hij was te agressief. Toen ik vervolgens de tunnel in ging, was de auto beschadigd, kwam ik op het vuile deel en ging ik in de muur.
          bron: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws...rdeloos-bezig/

Op het filmpje is duidelijk te zien dat er maar een klein stukje van z'n wagen beschadigd is. Het kan toch niet dat hij daarom in de muur vlamt? Moest zijn voor- of achtervleugel of diffusor geraakt zijn zou ik het nog begrijpen. En dan nog, als je van die lijn af gaat, vertraag dan he. Dit is waarschijnlijk wat te simplistisch voorgesteld, maar ik vind niet dat hij Hamilton kan verantwoordelijk stellen voor z'n crash..

Comment

• Massa is een pussy! Vervang die door Rosberg of Perez ofzo...

Comment

• + YouTube Video

Hier zie je wel duidelijk dat Massa een totaal andere lijn neemt volgens mij Massa schuldig is aan de aanrijding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Dat is Lewis Hamilton niet die die tweets geplaatst heeft. In het beste geval is dat een assistent van hem die denkt dat als hij 2 en u ipv "to" en "you" typt dat iedereen wel zal geloven dat het echt van een neger komt.
                Ff late reactie...

Hoe komt die assistent aan zulke foto's,

Kijk verder, http://yfrog.com/gya05plj

Zelfs Formule1.nl (het magazine) gebruikt die tweets als officiele reacties van Lewis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Ff late reactie...

Hoe komt die assistent aan zulke foto's,

Kijk verder, http://yfrog.com/gya05plj

Zelfs Formule1.nl (het magazine) gebruikt die tweets als officiele reacties van Lewis...
                  Deze foto zal de assistent ook wel niet genomen hebben,

Hey Evry1. I'm in the drivers press conference, lots of flashes n talking. Just wanted to share this wit u

Comment

• Natuurlijk heeft die assistent die belast werd met die opdracht een eigen iPhone of Android gekregen om zijn tweets te plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Natuurlijk heeft die assistent die belast werd met die opdracht een eigen iPhone of Android gekregen om zijn tweets te plaatsen
                      Ja ket...

Soit ik ben ervan overtuigd dat dit Lewis zelf is...

Comment

• Ook als hij voor de zoveelste keer "Official McLaren gear: http://www.f1hamilton.net/go/mclaren-gear" tweet?

Comment

• Dat champagne moment blijft toch wel hilarisch!

+ YouTube Video

Comment

Working...
                          X