Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ypres Rally 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ypres Rally 2011

Eind deze maand is het weer zo ver! Dan gaat de Westhoek op zijn grondvesten daveren, wanneer het volledige IRC-circus zijn tenten in de Kattenstad optrekt.

Ik kijk er al geschift naar uit. Sowieso ben ik weer gans de week in regio Ieper aanwezig. Maandag en dinsdag wat gaan verkennen, woensdag en donderdag shakedown en vrijdag en zaterdag rally time!!

Kan Freddy voor een zevende overwinning gaan of is het dit jaar de beurt aan Neuville? Ik ben ZEER benieuwd! Neuville is alleszins in bloedvorm en heeft met zijn overwinning in Corsica getoond dat hij er klaar voor is. Maar Freddy blijft natuurlijk de Keizer van de Westhoek... En naast de Belgen, zijn er natuurlijk nog een resem andere, internationale piloten die maar wat graag als eerste over het podium willen rijden zaterdagavond.

See you in Ypres on 23, 24 & 25 june!

Post hier alle nieuwtjes en andere weetjes over dé Belgische rally.
    Last edited by ; 03/06/2011, 11:40.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Kan Freddy voor een zesde overwinning gaan
    zevende Maxime

Oa al 4 Fiesta S2000 ingeschreven naast een berg Skoda's & 207.
    Snijers met een Mini S2000.
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      zevende Maxime

Oa al 4 Fiesta S2000 ingeschreven naast een berg Skoda's & 207.
      Snijers met een Mini S2000.
      GVD, dan was mijn originele post toch juist. Ik was aan het twijfelen en heb het aangepast.

Snijers met de MINI... al 100% zeker?

Comment

Aanwezig als starter op KP Watou.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

yup Snijers met Mini in S2000 config, om dan omgebouwd te worden tot WRC voor de Omloop.
          Melissa met 207 works uit de monte-carlo (waarschijnlijk ex-bouffier)
          Casier met upgraded Skoda S2000 evo2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
            yup Snijers met Mini in S2000 config, om dan omgebouwd te worden tot WRC voor de Omloop.
            Melissa met 207 works uit de monte-carlo (waarschijnlijk ex-bouffier)
            Casier met upgraded Skoda S2000 evo2
            Is zo'n (fake) S2000 voor ombouw naar WRC niet minder krachtig dan een regular S2000?
            Maar als ik het goed begrijp zal hij de rest van het seizoen blijven rijden met de MINI dan? Auto gekocht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Is zo'n (fake) S2000 voor ombouw naar WRC niet minder krachtig dan een regular S2000?
              Maar als ik het goed begrijp zal hij de rest van het seizoen blijven rijden met de MINI dan? Auto gekocht?
              De Mini is de enige auto die je met een upgrade package kunt opbouwen van S2000 naar volwaardige WRC.
              Auto is aangekocht door zijn sponsor, het is een project lopend over 3 jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                De Mini is de enige auto die je met een upgrade package kunt opbouwen van S2000 naar volwaardige WRC.
                Auto is aangekocht door zijn sponsor, het is een project lopend over 3 jaar.
                Dezelfde sponsor waarmee hij nu al rijdt in de Skoda?
                Vet nieuws alleszins, ik wist het nog niet.

Ik wist wel dat de MINI de enige is die je kunt upgraden van een 'S2000' naar WRC maar ik vraag me af of ze in S2000-config kunnen opbotsen tegen de echte S2000s zoals de Fabia en 207?

Comment

Onderschat Mini niet.. die auto is echt wel héél goed geboren, met de backing van BMW zit het wel snor. Ik ga niet zeggen dat ze gaan winnen in Ieper, want daarvoor mankeren ze de juiste setup en is de auto nog wat te jong, maar ik zie Snijers zeker een top-5 tijd draaien met die auto.

Comment

Ik hoop het alleszins.
                    Maar top 5 is, gezien het niveau, wel zeer hoog gegrepen, niet?
                    Langs de andere kant blijft het natuurlijk Ieper...

Comment

Ik zeg dat hij in de wedstrijd een top-5 tijd zal draaien, kan evengoed de laatste proef zijn wanneer de wedstrijd al is beslist en de andere minder pushen.
                      Maar ik geloof wel in die Mini, ze hebben een héél goede basis.
                      Ik juig hun komst alleen maar toe. Ook die van Volkswagen die in 2013 in het WRC zullen uitkomen. Alleen vrees ik dat ze net iets te laat gaan zijn. Mini heeft op het juiste tijdstip de stap naar het WRC gemaakt. Maar Volkswagen is zich zeker bewust en zullen onderhuids met de Skoda Fabia de techniek van de Polo R gaan testen.

Comment

Via iemand vd organisatie vernomen dat niemand minder dan Delecour ook aan de start verschijnt!
                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                          Via iemand vd organisatie vernomen dat niemand minder dan Delecour ook aan de start verschijnt!

Comment

Tgaat weer belachelijk vet zijn he !

Comment

ongeveer 30 S2000's. (Als er geen enkele tss nu & Ypres zijn wagen plooit tenminste).Een record in het IRC! 't Vorig was verleden jaar in de Barum (27)
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Weijs (Fabias2000) & Rosetti nu ook op de lijst (Abarth S2000).
                                Maakt 31 S2000's op dit moment
                                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Sweet!

Comment

Check, normaal gezien geraak ik er na paar jaar nog eens.
                                    Met de Scooby in Heuvelland. Al te lang geleden

Comment

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

25 jaar geleden ging het er zo aan toe.

Hoe die groep B's rond 1:00 voorbij schuren is ronduit ziek. Stel u voor als er daar eentje van de baan gaat aan die snelheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

25 jaar geleden ging het er zo aan toe.

Hoe die groep B's rond 1:00 voorbij schuren is ronduit ziek. Stel u voor als er daar eentje van de baan gaat aan die snelheid
                                        Die periode ging ik regelmatig naar de Rally gaan kijken , zot als je vergelijkt met nu ...
                                        sensatie was 100 maal groter , en het is nu niet dat er toen meer ongevallen gebeurden dan nu ... denk ik

5.55 Die Porsche = ZALIG !!!
                                        Last edited by ; 07/06/2011, 19:53.

Comment

Working...
                                        X