Weijs is nog niet 100%. Mankeert nog een stukje budget....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ypres Rally 2011
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenWeijs is nog niet 100%. Mankeert nog een stukje budget....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk BerichtenWeijs is ondertussen zeker, gisteren Bjorn Degandt aan de lijn gehad in Power and Passion.
Ze zullen starten met een Skoda S2000 EVO2 van Wevers Sport met testen vooraf.
Ik ben wel benieuwd wat hij gaat presteren tegen de habitues in S2000. Verwacht er wel wat van hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVia iemand vd organisatie vernomen dat niemand minder dan Delecour ook aan de start verschijnt!
Die man vd organisatie zou beter zwijgen dan....
Wel Campana met een S2000, wat het totaal op 32 S2000's brengt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenGeen Delecour
Die man vd organisatie zou beter zwijgen dan....
Wel Campana met een S2000, wat het totaal op 32 S2000's brengt!
Comment
-
patrick snijers
Ik vraag me wel af hoe patrick snijers zal rijden als hij al dan niet ingeschreven is.Dat blijft voor mij de grote vraag, want volgens mij is hij de persoon met de meeste IEPERSE ervaring en als hij goed materiaal heeft en kan benutten zou hij nog eens raar uit de hoek kunnen komen.ik zou het hem wel gunnen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk BerichtenIk vraag me wel af hoe patrick snijers zal rijden als hij al dan niet ingeschreven is.Dat blijft voor mij de grote vraag, want volgens mij is hij de persoon met de meeste IEPERSE ervaring en als hij goed materiaal heeft en kan benutten zou hij nog eens raar uit de hoek kunnen komen.ik zou het hem wel gunnen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje71 Bekijk BerichtenIk vraag me wel af hoe patrick snijers zal rijden als hij al dan niet ingeschreven is.Dat blijft voor mij de grote vraag, want volgens mij is hij de persoon met de meeste IEPERSE ervaring en als hij goed materiaal heeft en kan benutten zou hij nog eens raar uit de hoek kunnen komen.ik zou het hem wel gunnen .
Hier vind je enkele testfotos van vandaag .
Kreeg nr 32
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenHier vind je enkele testfotos van vandaag .
Kreeg nr 32
http://www.rallyandraces.com/index.p...lly&Itemid=123
Morgen test ie weer.
Comment
-
Dinsdag ook.
Loix morgen & zaterdag.
Kopecky dinsdag.
Das toch wat ik hoorde....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichtensensatie was 100 maal groter , en het is nu niet dat er toen meer ongevallen gebeurden dan nu ... denk ik
5.55 Die Porsche = ZALIG !!!
Nu, als je die wagens zag, brandstoftanks vlakbij de zetels, tegen de 500 pk en meer...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDinsdag ook.
Loix morgen & zaterdag.
Kopecky dinsdag.
Das toch wat ik hoorde....
Inside info(stoer hé)
Comment
Comment