Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ypres Rally 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Door de proeven af te rijden, waat je waar er moeilijke plaatsen zijn, delicate freinages, leuke à fond secties of snelle waaiers. Op de kaart is dat heel moeilijk te zien. En aangezien ik niet zo'n fan ben van de grote publieke zones, rij ik de meeste KP's eens af om de leuke spots op te zoeken. Die duid ik dan aan op de kaart en weet ik naar waar ik moet gaan tijdens de wedstrijd.
    ²²²²²²²²
    't is nog altijd openbare weg hé. En 't is nu ook niet dat wij vlammen. Gewoon rustig de KP's afrijden & af en toe es halt houden.
    Daar is toch niks verkeeed mee,toch?

BTW: Met de M vanavond,Maxime? Als je een blauwgrijze C3 ziet met mij als co: flashen é
    R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
    Mitsubishi Lancer Evo6 RS
    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      't Zal wel zijn. Vandaag Kp's dag1 & morgen KP's dag2 (of iets in die aard,maar 't is zeker niet een vrije keuze). En dit mag pas vanaf 7h 's morgens.

Ik ben verleden jaar es gaan zien naar de start van KP Dikkebus. En daar moesten de deelnemers een formulier afgeven met hun startn° op, die werd afgestempeld door een steward & teruggegeven.
      Diezelfde stewards hebben zelf nummerlijst & zetten dan op hun beurt een kruiske naast het sbetreffende startn°.
      Elke KP mag maar 2x afgereden worden.
      Inderdaad zoals ik dacht. Er wordt toch wel degelijk op gecontroleerd.

Waar rij jij vnv Vanni?

Comment

²²²²²²²²
        't is nog altijd openbare weg hé. En 't is nu ook niet dat wij vlammen. Gewoon rustig de KP's afrijden & af en toe es halt houden.
        Daar is toch niks verkeeed mee,toch?

BTW: Met de M vanavond,Maxime? Als je een blauwgrijze C3 ziet met mij als co: flashen é
        Jip, met de M! Wel een beetje schrik want toch nie de meest ideale wagen daarvoor.

Ik ga ook nog naar Ieper erna. Jij ook? En welke KP's doe je? Ik moet sowieso nog werken tot 19u dus tegen ik er zal zijn... 't zal rap 20u zijn.

Comment

• Allemaal behalve die in Frankrijk & de stukken die we reeds kennen.
          Daarna gaan we mss nog 1tje drinken bij een maat van ons in "the old bill pub"
          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Hoe wat en waar: http://users.telenet.be/ddujardin/gyr/Test/map.htm

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Allemaal behalve die in Frankrijk & de stukken die we reeds kennen.
              Daarna gaan we mss nog 1tje drinken bij een maat van ons in "the old bill pub"
              Wij hebben maar 1 kp gedaan... Zoals gevreesd is mijn auto echt te laag voor dat soort werk. Tedju, kwas beter met de cabrio gegaan. Nu moest ik zo continue met de schrik in mijn lijf door die baantjes knallen en dat is ook niet meteen meest comfortabele manier van rijden.
              We zijn dan maar op de markt gaan zitten alwaar een Loix, Duez en Snijers ook al vertoefde.

't Was wel een SCHITTERENDE KP!! Hollebeke... 28 km puur genieten.

Weet jij hoe lang we nog op het parkoer kunnen vrijdag Vanni? Anders rij ik nog 1 of 2 kps voor de rally van start gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                't Was wel een SCHITTERENDE KP!! Hollebeke... 28 km puur genieten.
                Een heel deel van die KP is de oude KP Zandvoorde/Kruiseke die is heropgevist. De trip die Stevy & ik samenstelde x-aantal jaar terug begon daar.Remember?
                En ik denk je gekruist te hebben gisteravond op de Meenseweg rond een uur of 22h30-22h45 (of iets later, weet het nie echt meer),kan dat?.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Weet jij hoe lang we nog op het parkoer kunnen vrijdag Vanni? Anders rij ik nog 1 of 2 kps voor de rally van start gaat.
                Geen gedacht van, maar ik denk dat je er 's morgens nog wel moet over kunnen hoor.
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Weet er iemand wanneer die in menen is?

Comment

• Mesen bedoel je?
                    Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Mesen bedoel je?
                      Nee special stages day 2 rond linselles
                      Last edited by ; 22/06/2011, 10:51.

Comment

• Zoals je zegt: linselles, die komen niet in Menen hoor!

Weet iemand een mooi plekje zijn op KP mesen/Wijtschate? Zou vrijdag namiddag eens willen gaan zien. Een klant van mij doet mee (nr57 met een S2000 (op nr 57???,) en zou hem graag nog eens zien rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                          Zoals je zegt: linselles, die komen niet in Menen hoor!

Weet iemand een mooi plekje zijn op KP mesen/Wijtschate? Zou vrijdag namiddag eens willen gaan zien. Een klant van mij doet mee (nr57 met een S2000 (op nr 57???,) en zou hem graag nog eens zien rijden...
                          Jaja, maar ik zit vrijdag en zaterdag in Menen voor grensrock.
                          En als dit mooi zou gepast zijn, even tussendoor naar wat rallyspektakel gaan kijken.

edit:
                          'k heb zelf wa gezocht en gevonden:
                          11 Linselles 51,75 15:03 http://www.ypresrally.com/index.php/...lly-2011-.html
                          Ideaal

http://maps.google.be/maps?q=50.7509...num=1&t=h&z=17 Dit zou wel een mooi plekje zijn om te staan denk ik

http://maps.google.be/maps?q=50.7349...num=1&t=h&z=16 of hier is ook een mooie plaats
                          Last edited by ; 22/06/2011, 11:07.

Comment

Weet iemand een mooi plekje zijn op KP mesen?
                            Briekeriestraat

Comment

Een klant van mij doet mee (nr57 met een S2000 (op nr 57???,) en zou hem graag nog eens zien rijden...
                              Cracco. Beetje hoog startn° idd.
                              Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• weet er iemand of je met die VIP uitnodigingen eigenlijk wel iets ziet van de rally? heb uitnodiging gekregen maar om in een duffe tent wat gratis pinten en BBQ naar binnen te gaan werken... Wil vooral de actie niet missen.
                                Normaal ga ik steeds als "gewone" bezoeker en uiteindelijk wil je toch de wagens zien; horen en ruiken in een kleinde veldwegel op topsnelheid; of al driftend een bochtje zien pakken.

Comment

Cracco. Beetje hoog startn° idd.
                                  Hij is jaren weg geweest uit de rally (altijd belcar of iets dergelijks gereden ed), is dat de reden?

Jij doet ook mee hé? welk startnr?

Comment

Een heel deel van die KP is de oude KP Zandvoorde/Kruiseke die is heropgevist. De trip die Stevy & ik samenstelde x-aantal jaar terug begon daar.Remember?
                                    En ik denk je gekruist te hebben gisteravond op de Meenseweg rond een uur of 22h30-22h45 (of iets later, weet het nie echt meer),kan dat?.

Geen gedacht van, maar ik denk dat je er 's morgens nog wel moet over kunnen hoor.

Aja dat kan goed zijn. Ben rond dat uur naar huis vertrokken. Vanavond sowieso Boezinge! Ik kruis mijn vingers voor het weer!! Als't beetje deftig weer is, is't altijd feest in Boezinge... en ik heb daar precies toch wel zin in vanavond.

Comment

• Mooi!!!

bron: www.rallylovers.be

Wel jammer dat Snijers geen punten kan scoren voor het IRC. Op Eurosport zal ie vermoedelijk dan ook niet in beeld komen, gezien MINI niet ingeschreven is in het IRC. Ik ben echt benieuwd naar de battle met de gewone S2000's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                        weet er iemand of je met die VIP uitnodigingen eigenlijk wel iets ziet van de rally? heb uitnodiging gekregen maar om in een duffe tent wat gratis pinten en BBQ naar binnen te gaan werken... Wil vooral de actie niet missen.
                                        Normaal ga ik steeds als "gewone" bezoeker en uiteindelijk wil je toch de wagens zien; horen en ruiken in een kleinde veldwegel op topsnelheid; of al driftend een bochtje zien pakken.
                                        Eens vragen wat het vip package inhoud hé , stel u voor dat ze bvb maar naar 1 kp gaan kijken op vrijdagavond en dat ze na 20 auto's weggaan. Dan zou ik ook liever naar 2 van de
                                        3 gaan kijken , betere plaatsen uitkiezen.

Als ik tussen de lijnen doorlees ga je gewoon achteraf wat pinten pakken in de tent

Comment

• Heren , Prono voor top 3 dit weekend ?

1) Loix
                                          2) Neuville
                                          3) Bouffier

Comment

Working...
                                          X