Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ypres Rally 2011
Collapse
X
-
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
-
Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk BerichtenHoe laat start de shakedown vanavond in Boezinge?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk dacht dat die verkenningen opgesplitst waren in 2 dagen?
Je moet idd wel een formulier afgeven zodat men kan controleren dat je niet meer dan het toegelaten aantal keer verkent. Maar laat ons daar geen illusies in maken, vorig jaar was een buitenlandse IRC-topper al in mei aanwezig in Ieper om illegaal te verkennen.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Comment
-
Geen McRae bij de historics. Sprak hem op de shakedown & ie vertelde dat de "car is broken & I won't start".
Wat een domper voor die man....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenGeen McRae bij de historics. Sprak hem op de shakedown & ie vertelde dat de "car is broken & I won't start".
Wat een domper voor die man....
mcrae kwam door met een witte rookpluim en ik dacht al die zen weekend zit erop...hij heeft nog geen 2 ronden op de shake gereden zelfs.Bummer!!!
Comment
-
Ik stond daarstraks op laat ons maar zeggen de eerste bocht van KP Dikkebus en toen kwam nr6:
Beetje onderstuur...en
Na minutenlang getrek en geduw...
Maar de wedstrijd zat er op... wiel/ophanging afgebroken...Spijtig voor die mannen, een duur uitstapje om een paar kilometer wedstrijd te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten't Was best wel leuk gisteren, surtout doen een piloot (zou niet weten wie) ons passeerde op kp xxxx met een motorkap die geplooid zat over z'n voorruit :')
Mooie rally gezien, spijtig dat de spanning er al na kp1 uit was. De 7e overwinning voor de Fred maakt dat gemis aan spanning wel enigzins goed
Comment
-
Die Mini WRC was wel een vet spel, had ook wel enorm korte versnellingen had ik de indruk.
Hier een klein sfeerfilmpje van op de locatie waar ik stond
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment