Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ypres Rally 2011
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDat was het al na KP1.........
Comment
-
Maar ik ook nie hoor Maxime!
Mss volgend jaar Oekraine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDat was het al na KP1.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEn van Loix eigenlijk ook.
Comment
-
De eigenaardige situatie met Lietaer,blijkbaar een politiewagen en een burgervoertuig geraakt,die daar allebei niet hoorden.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDe eigenaardige situatie met Lietaer,blijkbaar een politiewagen en een burgervoertuig geraakt,die daar allebei niet hoorden.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDie Mini WRC was wel een vet spel, had ook wel enorm korte versnellingen had ik de indruk.]sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDit voorval heeft een hele voorgeschiedenis en gaat die burger heel veel ellende kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenheb daar langs een Kp horen zeggen dat het blijkbaar iemand zou zijn die zwaar tegen de rally is.
Feit is dat die kerel met zijn Jaguar zwaar in de fout is gegaan.
Nadat het parkoers werd afgespannen en goed bevonden,dus gesloten werd voor gewoon verkeer, haalt mijnheer zijne Jaguar uit zijn garage en plaatst die voor het lint ( dus in verboden zone ) op het parkoers. Verantw. KP en de flikken krijgen dat heerschap niet te pakken ( laat zich nergens ziien ) en besluiten contact op te nemen met de burgemeester. Die besluit dat ze een takelwagen moeten oproepen en de Jag afslepen. Takelwagen die aan de start staat mag daar niet voor worden gebruikt, dus is het wachten op een andere.
Ondertussen vertrekt het IRC-gedeelte, want... de show must-go-on.
Na die bende besluiten de flikken zich als buffer voor de Jaguar te parkeren. De eerste FIA-Historic, Lietaer, knalt eerst tegen een muurtje en daarna tegen de flikkenkar en Jaguar waarna hij in de gracht besluit.
Enge die schuldig is in dit geval zijn niet de flikken, niet de organisatie, maar die kwiet die zijn wagen in verboden zone plaatst en daarna verdwijnt.
Hopelijk draait hij op voor alle kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenVan 'horen zeggen' en 'ik dacht' staat het Internet ondertussen vol, maar daar is steeds maar een klein stukje waarheid.
Feit is dat die kerel met zijn Jaguar zwaar in de fout is gegaan.
Nadat het parkoers werd afgespannen en goed bevonden,dus gesloten werd voor gewoon verkeer, haalt mijnheer zijne Jaguar uit zijn garage en plaatst die voor het lint ( dus in verboden zone ) op het parkoers. Verantw. KP en de flikken krijgen dat heerschap niet te pakken ( laat zich nergens ziien ) en besluiten contact op te nemen met de burgemeester. Die besluit dat ze een takelwagen moeten oproepen en de Jag afslepen. Takelwagen die aan de start staat mag daar niet voor worden gebruikt, dus is het wachten op een andere.
Ondertussen vertrekt het IRC-gedeelte, want... de show must-go-on.
Na die bende besluiten de flikken zich als buffer voor de Jaguar te parkeren. De eerste FIA-Historic, Lietaer, knalt eerst tegen een muurtje en daarna tegen de flikkenkar en Jaguar waarna hij in de gracht besluit.
Enge die schuldig is in dit geval zijn niet de flikken, niet de organisatie, maar die kwiet die zijn wagen in verboden zone plaatst en daarna verdwijnt.
Hopelijk draait hij op voor alle kosten.
Comment
-
atenza; vandaar dat ik het ook zo schrijf "heb horen zeggen"
maar nu op het feit zelf; inderdaad die mens moet dat niet doen maar als men weet dat er een object op de KP staat waarom laten ze die doorgaan? in mijn ogen kan de organisatie toch actie ondernemen en hoefde dit ongeval niet te gebeuren. eventueel aflasten; iedere rijder op de hoogte brengen aan de start,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenatenza; vandaar dat ik het ook zo schrijf "heb horen zeggen"
maar nu op het feit zelf; inderdaad die mens moet dat niet doen maar als men weet dat er een object op de KP staat waarom laten ze die doorgaan? in mijn ogen kan de organisatie toch actie ondernemen en hoefde dit ongeval niet te gebeuren. eventueel aflasten; iedere rijder op de hoogte brengen aan de start,...
Vandaar dat het nog een geluk is dat het bij het historic-gedeelte gebeurde. Nu kon de KP-verantwoordelijk zelf beslissen om de boel stop te zetten. Wij konden dan aan de start met de organisatie beginnen om de rij wachtenden een alternatieve route te laten rijden.
Als toeschouwer heb je geen zicht op al de regeltjes die de organisatie MOET volgen. Vandaar dat sommige beslissingen soms raar overkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenatenza; vandaar dat ik het ook zo schrijf "heb horen zeggen"
Ook voor de wedstrijd zelf natuurlijk, is het aflasten van een kp niet interessant. Maar bon, als't moet dan moet het hé.
Comment
-
maw volgens wat ik lees brengt de organisatie liever de toeschouwers en piloten/copiloten in gevaar ipv het lef te hebben om zoiets stop te zetten?
Ik blijf erbij als je als organisatie weet hebt van een stilstaande wagen op de piste dan moet je daar iets aan doen alvorens de wedstrijd verder te laten gaan.
Ik heb al een rally in belgië (OK die hebben geen IRC deel) een Kp weten stilleggen omdat er fietsers op het parcours waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenmaw volgens wat ik lees brengt de organisatie liever de toeschouwers en piloten/copiloten in gevaar ipv het lef te hebben om zoiets stop te zetten?
Ik blijf erbij als je als organisatie weet hebt van een stilstaande wagen op de piste dan moet je daar iets aan doen alvorens de wedstrijd verder te laten gaan.
Ik heb al een rally in belgië (OK die hebben geen IRC deel) een Kp weten stilleggen omdat er fietsers op het parcours waren.
Comment
Comment