we kunnen er nog uren over zeveren; maar feit is dat het jammer is dat zoiets kan gebeuren. ikzelf heb een leuke zaterdag gehad; toffe pics kunnen nemen, ieper blijft ieder jaar toch een leuke moment in mijn autosportkalender
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ypres Rally 2011
Collapse
X
-
Beeld je gewoon in als toeschouwer of zelfs piloot dat plots de KP geannuleerd wordt voor je neus. We moeten nu ook niet zeveren, 't is niet dat er hier toeschouwers in levensgevaar dreigden te komen.
Ik zelf heb weer een fantastische 4-daagse beleefd. Heeft me wel wat geld gekost, maar 't was het (weer) meer dan waard!
Comment
-
Bron nieuwsblad
De hoop op een podiumplaats kreeg zaterdag echter snel een flinke knauw. Voor aanvang van KP 11 raakte hij een paaltje. Op het eerste zicht niet meteen rampzalig, maar toen bleek dat een waterdarm was beschadigd, stapelden de zorgen zich op. Pieter Tsjoen kon nog wel het einde van deze KP halen en werd hierin tiende. Maar het lek viel niet te dichten. Enkele concurrenten gaven Tsjoen nog enkele tips mee, maar dit mocht allemaal niet helpen. De Oost-Vlaming zag zich genoodzaakt om de strijd te staken en mag de hoop op een sterk eindklassement in het Belgisch kampioenschap nu helemaal opbergen. 'Verder rijden was nog een kleine optie, maar ik zou in dit geval de motor oververhitten en die helemaal kapot rijden. Er zat niets anders op dan de strijd teleurgesteld te staken. Echt jammer, want hier zat echt meer in dan de top vijf die ik vooraf had vooropgesteld. Dit is een verloren kans.'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenBeeld je gewoon in als toeschouwer of zelfs piloot dat plots de KP geannuleerd wordt voor je neus. We moeten nu ook niet zeveren, 't is niet dat er hier toeschouwers in levensgevaar dreigden te komen.
Ik zelf heb weer een fantastische 4-daagse beleefd. Heeft me wel wat geld gekost, maar 't was het (weer) meer dan waard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenAnnuleren hebben we met de Historics ook moeten doen. Op dat moment denk je niet aan toeschouwers, gewoon zo snel mogelijk een oplossing zoeken is alles waar je dan aan denkt.
Ik vindt het maar net goed dat zijn JAG aan frieten is
'k zou het nog tof vinden als de rally voor mijn deur passeert
Comment
Comment