Oorspronkelijk geplaatst door spg900
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenToch jammer voor Hamilton. Ik vind het zalig dat hij zo moedig in elk gat duikt en duidelijk wil racen, maar hij zou toch iets moeten minderen...Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenHij was in fout bij Webber, maar niet bij Button.
Comment
-
Wat een bleiter eigenlijk die Vettel,die wil gewoon de racedirectie naar zijn hand zetten.
Dat ze de rest van de race achter die SLR afleggen,dan heeft hij zijn zin,en kan ik naar iets anders kijken.
Een goede regenrijder krijgt geen kans meer in F1.
Rode vlag,ben ik hier naar Indy-cart aan het kijken of wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOp deze punten is de F1 zo zielig hé...
Het zijn godverdomme de 'beste' racers ter wereld...
Tuurlijk is het te glad voor topsnelheid, maar niemand zegt dat ze full pull moeten gaan hé...
Bagger!
Voila,als Vettel het echt zo gevaarlijk vind en wil protesteren,dat hij dan opgeeft en de rest die wel wil laat racen.
Straks weigeren ze in de rally van Ieper te starten op een proef waar het regent.
Dit jaar reden ze in de rally van Monte Carlo de bergen op in de sneeuw met verkeerde banden,daar heeft niemand geklaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenAnders moeten we gewoon de Red Bulls onder hun tweetjes laten racen en daar naar kijken?
Comment
Comment