Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Hoor ik daar boe-geroep voor Vettel(?)

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
          pffff zooooo jammer voor schumacher...DRS is toch echt zever :s zo kunstmatig. Heeft niks met racen te maken imo
          Inderdaad spijtig voor Schumacher, hij verdiende met zo'n race wel een podiumplaats.

Comment

• Wat een finish van Massa

Comment

• prachtig voor button. Jammer van schumi en epic fail van marshall Letterlijk het zwarte schaap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                pffff zooooo jammer voor schumacher...DRS is toch echt zever :s zo kunstmatig. Heeft niks met racen te maken imo
                Ik volg je, maar ik ben het niet helemaal eens. Het is stom als ze elkaar puur op DRS en hogere topsnelheid passeren (al kan het voor leuke duels in de remzones zorgen.) Maar het is zeker wel van meerwaarde als het de achtervolgende rijder tot bij de versnellingsbak van de persoon ervoor brengt. Met vaak leuke duels in de daarop volgende bochten.

Comment

• Wat een race !

FANTASTISCH ...

Spijtig voor Schumi, maar het komt nog wel
                  Button : hoe doe je het ?! Vettel heeft zoveel geluk gehad telkens, maar dan in de laatste ronde gaat het mis ...

Jenson, heeft lang geduurd, maar dit was een ongelooflijke race man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                    Ik volg je, maar ik ben het niet helemaal eens. Het is stom als ze elkaar puur op DRS en hogere topsnelheid passeren (al kan het voor leuke duels in de remzones zorgen.) Maar het is zeker wel van meerwaarde als het de achtervolgende rijder tot bij de versnellingsbak van de persoon ervoor brengt. Met vaak leuke duels in de daarop volgende bochten.
                    + schumi was eigenlijk in het 'voordeel' met DRS. In tegenstelling tot bij de andere renstallen, boekt Mercedes tot 20km/u winst met DRS. De rest maar tot 12km/u.
                    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                      + schumi was eigenlijk in het 'voordeel' met DRS. In tegenstelling tot bij de andere renstallen, boekt Mercedes tot 20km/u winst met DRS. De rest maar tot 12km/u.
                      Ze zeggen net dat Schumacher wrschlk remproblemen had of iets dergelijks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                        Das mss waar, maar das ook alleen maar omdat ze voor de rest traag zijn...
                        Nuja voor mij is het duidelijk dat Schumi het nog heeft, enkel jammer dat Mercedes GP het niet heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Ze zeggen net dat Schumacher wrschlk remproblemen had of iets dergelijks.
                          Argh, jammer. Van mij mocht hij bij op het podium ipv Webber. Het zal hem in ieder geval deugd doen denk ik!

Comment

• Zelfs LEwis zijn mond viel open toen Jenson de leiding nam, prachtig!

Wat een race !!!! Bangelijk !!!

Comment

• Vind het verdomd jammer voor hem.
                              Btw: Vettel is menselijk
                              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                Das mss waar, maar das ook alleen maar omdat ze voor de rest traag zijn...
                                Nuja voor mij is het duidelijk dat Schumi het nog heeft, enkel jammer dat Mercedes GP het niet heeft...
                                Nagels met koppen hierzo! Maar het geeft hem wel de mogelijkheid om enigszins bij te blijven op de rechte stukken. Jammer dat het Red Bull vs de rest is. Moesten er 4 à 5 teams beschikken over de Red Bull wagen en rijden met de mentaliteit van Hamilton of Kobayashi (deze laatste is misschien té krankzinnig ), man, dan zou je wat zien op circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                                  Vind het verdomd jammer voor hem.
                                  Btw: Vettel is menselijk
                                  Gij hebt blijkbaar nog niet veel races gezien van Vettel, van zodra die onder druk komt, gaat die enorm (te) agressief rijden.

Comment

• Vettel maakt relatief gezien erg veel fouten.
                                    Maar hij is ook nog erg jong.

Epische race - ik had Schumi zeker een podium gegund.

Oh ja, smijt Sutil toch eens uit de Formule 1. Is er nu geen één race waar hij eens geen dom ding doet of crasht? Of ben ik nu de enigste die dat ziet?
                                    Sorry, maar da's één van de meest absurde rijders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                      prachtig voor button. Jammer van schumi en epic fail van marshall Letterlijk het zwarte schaap
                                      tot 2 keer toe de grond op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                        Hoor ik daar boe-geroep voor Vettel(?)
                                        Dat heb je goed gehoord.
                                        Enkel tijdens de podiumceremonie in Monaco (toen hij die "wachter" vol met Champagne spoot) vond ik hem menselijk. Hij komt zo vreselijk klinisch over.

Comment

• Ergens al een video over de laatste 5min?

Portfolio
                                          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Working...
                                          X