Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Briljant, fantastisch visitekaartje voor F1!

Comment

• misschien kunnen ze dit nog invoeren:
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• moa vettel gie dommekloot

Comment

• Button heeft het super gedaan . Ik denk wel dat hij Lewis had gezien . Als je naar de beelden kijkt zie je hem in zijn spiegel kijken en 2seconden later raken ze elkaar. We zullen het nooit weten in ieder geval . Alonso en Lewis had ik graag deze race zien uitrijden .
          Vettel hoeft niet meer te winnen hij kan gemakkelijk iedere race 2de of 3de worden en nog de kampioen schap winnen zoals Button bij Brawn . Laat de rest maar vechten met elkaar .
          Ik ben blij dat ze niet op de klok gekeken hebben en uiteindelijk een leuke race hebben gezien na monaco .

Zeker geen voorstander dat er banden mogen gewisselt worden bij een rode vlag waar Vettel weer van profiteerd . De safety car draait ook meestal onnodig veel rondjes .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Button heeft het super gedaan . Ik denk wel dat hij Lewis had gezien . Als je naar de beelden kijkt zie je hem in zijn spiegel kijken en 2seconden later raken ze elkaar. We zullen het nooit weten in ieder geval . Alonso en Lewis had ik graag deze race zien uitrijden .
            Vettel hoeft niet meer te winnen hij kan gemakkelijk iedere race 2de of 3de worden en nog de kampioen schap winnen zoals Button bij Brawn . Laat de rest maar vechten met elkaar .
            Ik ben blij dat ze niet op de klok gekeken hebben en uiteindelijk een leuke race hebben gezien na monaco .

Zeker geen voorstander dat er banden mogen gewisselt worden bij een rode vlag waar Vettel weer van profiteerd . De safety car draait ook meestal onnodig veel rondjes .
            Timozzz, 2 seconden is een eeuwigheid in de F1 en zelfs dan nog was er niks te zien in die spiegels.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            dommekloot
            Kaiser Chief, aangenaam

Comment

• Een wedstrijd voor in de geschiedenisboeken

Stel u voor dat dit de 1e f1 wedstrijd is waar je naar kijkt... smaakt
              naar meer.

Af en toe m'n hart vastgehouden bij sommige situaties
              ( cfr steward, die mens mag 1000000 kaarsen doen branden ,
              't is al bij al nog goed afgelopen )

Denk dat er géén ronde geweest is waar er niks is gebeurd.
              Wel jammer van Alonso

BEDANKT RTBF om de wedstrijd verder uit te zenden !!!
              Last edited by ; 13/06/2011, 00:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                Waanzin!

Schitterende race van Button! Dat hij nog heeft kunnen winnen!

Jammer dat Schumacher niet op het podium staat.
                dikke 2

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zo ne zotte race.

Ben beginnen kijken naar mijn Digicorder opname en bij de rode vlag kreeg ik door dat ik ging de programma's na de F1 ook ging moeten oppakken omdat het langer ging duren.

Uit ervaring wist ik ook dat ze durven switchen van zender, dus de beide BBC's alles ingesteld voor op te nemen en uiteindelijk enkel de 3 laatste ronden gemist, coïtus interruptus wtf

Gelukkig de overtake op Vettel nog op Youtube gevonden.

Comment

• Uiteindelijk toch nog een machtige race gezien,met een echt indrukwekkende Button.Dit moet idd zijn mooiste overwinning zijn.

Zowel Webber als Shumi verdienden om op het podium te staan,na hun prachtige duels.

Al had ik liever een echte regenrace gezien,dan was er nog meer mogelijkheid geweest om in te halen,nu kwam er al heel snel een droog spoor waar je moeilijk uit kan komen.

Vettel zal al spijt gehad hebben dat hij aandrong op het stilleggen van de wedstrijd,hij kan toch niet veel hinder gehad hebben van spray.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                        Zo ne zotte race.

Ben beginnen kijken naar mijn Digicorder opname en bij de rode vlag kreeg ik door dat ik ging de programma's na de F1 ook ging moeten oppakken omdat het langer ging duren.

Uit ervaring wist ik ook dat ze durven switchen van zender, dus de beide BBC's alles ingesteld voor op te nemen en uiteindelijk enkel de 3 laatste ronden gemist, coïtus interruptus wtf

Gelukkig de overtake op Vettel nog op Youtube gevonden.
                        Ik had 'm van 18.10 tot 22.00 laten opnemen (canada kennende, circuit gilles villeneuve )
                        Ben om halfelf beginnen kijken en iets na enen was het afgelopen voor mij, in ronde 30 (ze zaten dus achter SC, nét voor herstart). Superhard balen, tot ik de hdcorder uitschakelde en op VT4 meteen kon inpikken op het uitgestelde relais vanaf ronde 45, nog steeds NIKS van de uitslag wetende. Uiteraard superluid naar de tv geschreeuwd , zeker aangezien ik Button nog steeds graag zie winnen. Crazyness!!

En o ja: "Red-shouldered blackbird"
                        Dus ook genoten van de BBC zever.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Uiteraard superluid naar de tv geschreeuwd , zeker aangezien ik Button nog steeds graag zie winnen. Crazyness!!
                          Ik heb ook een luide YES geslaakt vergezeld van een vuist in de lucht die overging in een Vettel-vingertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Ik heb ook een luide YES geslaakt vergezeld van een vuist in de lucht die overging in een Vettel-vingertje
                            Bij mij was het een Vettel-vingertje dat overging in een Button-vuist. Kwestie van de koersfeiten eer aan te doen.

Ik had trouwens al gezien dat Vettel met 2 wielen op het nat, 'out of shape', ging voor de positiewissel of spin daadwerkelijk in beeld kwam, dus ik leefde al op hoop. Schitterend.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Zalig toch, wat regen op de baan en de race wordt direct superinteressant. Bernie zijn voorstel om de baan nat te spuiten voor de race is toch niet zó gek eigenlijk

Pff zat toch efkes op't puntje van m'n stoel toen die marshal zich midden de baan smeet

En wat een ontknoping, vettel in de fout, moet schitterend zijn voor Button

Comment

• Pfff netjes digicorder klaargezet om race op te nemen en uiteindelijk slechts de eerste 20 ronden gezien

Comment

• Zelfs zonder Vettel's fout had Jenson nog een goede kans gemaakt in de laatste ronde, met die closing speed + DRS ...

Epic race!

En Epic Fail voor VT4 - zo weet ik weer hoe fantastisch de BBC comm's zijn, bespaart me het zappen volgende keer ;-)

Comment

• Wát een race!

Zeer knap gereden van Button, je houdt het bijna voor onmogelijk om zoiets klaar te krijgen, vanuit zo'n slechte positie toch nog de overwinning behalen. Martin Brundle zei enkele jaren terug: "In bad weather conditions you have to be on the right tire every singe lap even if that costs you a pitstop!"
                                    McLaren heeft dat goed begrepen .

Vettel klein foutje, maar toch ook knappe race.

Zeer knappe en faire move ook van Webber die terug achter Schumi moest plaatsnemen nadat hij hem had ingehaald door het afsnijden van de chicane. Webber moest wel opletten dat Button niet kon profiteren.

Schumacher heeft ook knap/fair gereden. Ik dacht dat hij zijn positie t.o.v. Button en Webber te hard zou verdedigen met een crash tot gevolg. Maar al bij al mooie 4de plaats.

Massa die nog net aan de finishlijn de plaats voor Kobayashi inneemt met DRS.

De vallende marchals in Canada (ééntje bij Vettel z'n crash in oefensessies en ééntje bij de crash van één van de Renaults)

Comment

• Een race om duimen en vingers bij af te likken !
                                      Eindelijk nog eens een goede Schumacher gezien en die ronden van Button hoe ongelofelijk hard ging die wel niet
                                      Dik verdiend !

Comment

• Miljaar, de eerste race die ik oversla dit seizoen...
                                        Ga die eens moeten online opzoeken
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Die HRT's komen serieus in het vaarwater van Virgin zo te zien? Hoe was de race van D'Ambrosio?

Comment

Working...
                                          X