Weeral een geweldige race! Wel jammer dat het 2u geneutraliseerd werd door de regen(begrijpelijk)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Elk jaar zeg ik tegen mezelf: "En nu ga ik de F1 volgen!" maar het is er weer niet van gekomen. Op één of andere manier kan mij dat echt niet meer boeien. Ik heb wel wat gemist precies.
Beetje jammer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDat is dan weer het nadeel van het DRS-systeem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenIs daar dan ook een voordeel aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenIs daar dan ook een voordeel aan?
Ik vind het vet, op voorwaarde dat je geen 2 wagenlengtes verschil krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenOp zich kan iedereen het gebruiken hé. Als iemand is ingehaald door DRS, en hij kan binnen de 1sec blijven, dan kan hij die DRS ook weer gebruiken. Meestal echter is de wagen die nu voorop ligt de snelste, en kan die oprukken naar de volgende voorligger, waardoor we dan weer een duel krijgen.
Ik vind het vet, op voorwaarde dat je geen 2 wagenlengtes verschil krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk vind dat je het systeem zowel zou mogen gebruiken om je plaats te verdedigen als om een ander aan te vallen. Het zou gewoon fairder zijn. Nu wordt de aangevallen piloot gewoon ter plekke gelaten tegenover de aanvaller.
Maar zoals ik zei, als de aangevallen piloot (die voorbijgestoken wordt) kan aanklampen heeft hij de ronde erna het voordeel van de DRS. Maar soms is het verschil idd té groot, waardoor de coureur ter plekke wordt gelaten.
Een paar races geleden (Barcelona denk ik) echter kon Vettel zich de laatste zoveel ronden wel verdedigen, door op tijd naar rechts te gaan, en telkens opnieuw een goede exit uit de laatste bocht door de goede downforce van de Red Bull.
Het heeft z'n voor en nadelen.
Comment
-
Als ze het goed instellen vanaf waar het kan kunnen ze het spannend houden.
Maar als je vanaf het begin van een rechte lijn DRS al toelaat raakt de 'inhaler' er makkelijk voorbij.
Anders (beter) zou het misschien zijn om het pas vanaf de helft ofzo toe te laten dat hij er maar juist naast geraakt. Elk circuit is anders natuurlijk.
Wat hebben ze op VT4 gedaan na de rode vlag?
Zijn ze blijven uitzenden tot op het einde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenAls ze het goed instellen vanaf waar het kan kunnen ze het spannend houden.
Maar als je vanaf het begin van een rechte lijn DRS al toelaat raakt de 'inhaler' er makkelijk voorbij.
Anders (beter) zou het misschien zijn om het pas vanaf de helft ofzo toe te laten dat hij er maar juist naast geraakt. Elk circuit is anders natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten(...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenTuurlijk niet, die hebben CSI Miami en dat soort van veel belangrijker zaken liggen uitzenden. Wie kijkt er nu F1 op VT4? Ik kijk dat op BBC HD: beter beeld, mensen ter plekke in de paddack, alles live tot het einde, goeie commentaar, geen reclame. Wat wil je nog meer?
Hoewel de onderbrekingen deze keer zó lang waren dat ze toch ook moeite hadden om het vol gepraat te krijgen
Comment
-
Klopt dat ze ook op BBC wat moeite hadden om de leegtes aaneen te rijgen tijdens de regenpauze... maar iedereen was zenuwachtig, want wie heeft er niet gedacht dat de GP gewoon zou afgeblazen worden met halve punten als gevolg. Iedereen wou doorgaan, maar het was ni zeker of het wel zou lukken en dat geeft stress.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenKlopt dat ze ook op BBC wat moeite hadden om de leegtes aaneen te rijgen tijdens de regenpauze... maar iedereen was zenuwachtig, want wie heeft er niet gedacht dat de GP gewoon zou afgeblazen worden met halve punten als gevolg. Iedereen wou doorgaan, maar het was ni zeker of het wel zou lukken en dat geeft stress.
Comment
Comment