Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weeral een geweldige race! Wel jammer dat het 2u geneutraliseerd werd door de regen(begrijpelijk)

Comment

• To give an idea of how hard the hit was on Pryces helmet according to eyewitnesses the fire extinguisher ended up in the car park after flying over the grandstand,

Comment

• Wat een schitterende GP!
        Sinds de pauze bleef het spannend met schumi die opschoof in de regen en daarna het spectaculaire einde.
        Op het tipje van de stoel gevolgd.
        wat had die steward gedronken?

dat filmpje op de vorige pagina is verschrikkelijk....

Comment

• Jammer dat Schumi niet op het podium finishte. Hij had het verdiend! Dat is dan weer het nadeel van het DRS-systeem...

Wat een drama weekend weer voor Ferrari.

Comment

• Elk jaar zeg ik tegen mezelf: "En nu ga ik de F1 volgen!" maar het is er weer niet van gekomen. Op één of andere manier kan mij dat echt niet meer boeien. Ik heb wel wat gemist precies.

Beetje jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Elk jaar zeg ik tegen mezelf: "En nu ga ik de F1 volgen!" maar het is er weer niet van gekomen. Op één of andere manier kan mij dat echt niet meer boeien. Ik heb wel wat gemist precies.

Beetje jammer
              Je hebt dit jaar toch al 't één en 't ander gemist inderdaad.

Comment

• Hopelijk zien we nog meer van die races, het was echt zalig om te zien
                Ik kan niet wachten tot Valencia!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Dat is dan weer het nadeel van het DRS-systeem...
                  Is daar dan ook een voordeel aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                    Dat er meer actie te zien is dan vroeger...
                    Last edited by ; 14/06/2011, 13:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                      Op zich kan iedereen het gebruiken hé. Als iemand is ingehaald door DRS, en hij kan binnen de 1sec blijven, dan kan hij die DRS ook weer gebruiken. Meestal echter is de wagen die nu voorop ligt de snelste, en kan die oprukken naar de volgende voorligger, waardoor we dan weer een duel krijgen.

Ik vind het vet, op voorwaarde dat je geen 2 wagenlengtes verschil krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                        Op zich kan iedereen het gebruiken hé. Als iemand is ingehaald door DRS, en hij kan binnen de 1sec blijven, dan kan hij die DRS ook weer gebruiken. Meestal echter is de wagen die nu voorop ligt de snelste, en kan die oprukken naar de volgende voorligger, waardoor we dan weer een duel krijgen.

Ik vind het vet, op voorwaarde dat je geen 2 wagenlengtes verschil krijgt.
                        Ik vind dat je het systeem zowel zou mogen gebruiken om je plaats te verdedigen als om een ander aan te vallen. Het zou gewoon fairder zijn. Nu wordt de aangevallen piloot gewoon ter plekke gelaten tegenover de aanvaller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Ik vind dat je het systeem zowel zou mogen gebruiken om je plaats te verdedigen als om een ander aan te vallen. Het zou gewoon fairder zijn. Nu wordt de aangevallen piloot gewoon ter plekke gelaten tegenover de aanvaller.
                          Nja, en dan hangt het er van af welk team dat het beste geïmplementeerd heeft op zijn wagen. Het zou ook niet echt een oplossing zijn vrees ik.

Maar zoals ik zei, als de aangevallen piloot (die voorbijgestoken wordt) kan aanklampen heeft hij de ronde erna het voordeel van de DRS. Maar soms is het verschil idd té groot, waardoor de coureur ter plekke wordt gelaten.

Een paar races geleden (Barcelona denk ik) echter kon Vettel zich de laatste zoveel ronden wel verdedigen, door op tijd naar rechts te gaan, en telkens opnieuw een goede exit uit de laatste bocht door de goede downforce van de Red Bull.
                          Het heeft z'n voor en nadelen.

Comment

• Als ze het goed instellen vanaf waar het kan kunnen ze het spannend houden.

Maar als je vanaf het begin van een rechte lijn DRS al toelaat raakt de 'inhaler' er makkelijk voorbij.
                            Anders (beter) zou het misschien zijn om het pas vanaf de helft ofzo toe te laten dat hij er maar juist naast geraakt. Elk circuit is anders natuurlijk.

Wat hebben ze op VT4 gedaan na de rode vlag?
                            Zijn ze blijven uitzenden tot op het einde?

Comment

• Doorverwijzing naar hun site naar verluid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                Als ze het goed instellen vanaf waar het kan kunnen ze het spannend houden.

Maar als je vanaf het begin van een rechte lijn DRS al toelaat raakt de 'inhaler' er makkelijk voorbij.
                                Anders (beter) zou het misschien zijn om het pas vanaf de helft ofzo toe te laten dat hij er maar juist naast geraakt. Elk circuit is anders natuurlijk.

Ze waren om 2u klaar, 'in uitgesteld relais' denk ik dan. Kwam mij wel goed uit, net kunnen inpikken waar mijn opname eindigde.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  (...)
                                  Tuurlijk niet, die hebben CSI Miami en dat soort van veel belangrijker zaken liggen uitzenden. Wie kijkt er nu F1 op VT4? Ik kijk dat op BBC HD: beter beeld, mensen ter plekke in de paddack, alles live tot het einde, goeie commentaar, geen reclame. Wat wil je nog meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Tuurlijk niet, die hebben CSI Miami en dat soort van veel belangrijker zaken liggen uitzenden. Wie kijkt er nu F1 op VT4? Ik kijk dat op BBC HD: beter beeld, mensen ter plekke in de paddack, alles live tot het einde, goeie commentaar, geen reclame. Wat wil je nog meer?
                                    indeed!

Hoewel de onderbrekingen deze keer zó lang waren dat ze toch ook moeite hadden om het vol gepraat te krijgen

Comment

• Klopt dat ze ook op BBC wat moeite hadden om de leegtes aaneen te rijgen tijdens de regenpauze... maar iedereen was zenuwachtig, want wie heeft er niet gedacht dat de GP gewoon zou afgeblazen worden met halve punten als gevolg. Iedereen wou doorgaan, maar het was ni zeker of het wel zou lukken en dat geeft stress.
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                        Klopt dat ze ook op BBC wat moeite hadden om de leegtes aaneen te rijgen tijdens de regenpauze... maar iedereen was zenuwachtig, want wie heeft er niet gedacht dat de GP gewoon zou afgeblazen worden met halve punten als gevolg. Iedereen wou doorgaan, maar het was ni zeker of het wel zou lukken en dat geeft stress.
                                        Op RTBF was Gaeten Vigneron uitzonderlijk zonder co-commentator. Hij heeft ocharme 4 uur op zijn eentje moeten aanéén praten...

Comment

• ik hoop voor hem dat die op voorhand de toiletten nog es had bezocht
                                          Porsche 996 GT3 RS
                                          Porsche 964 RS
                                          BMW ///M3 e30
                                          Mercedes c250 CDI AMG
                                          www.flamebox.be

Comment

Working...
                                          X