Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Op RTBF was Gaeten Vigneron uitzonderlijk zonder co-commentator. Hij heeft ocharme 4 uur op zijn eentje moeten aanéén praten...
    Ik heb de samenvatting op de rtbf gezien. Die gaat er serieus in op, roepen dat die kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
      Klopt dat ze ook op BBC wat moeite hadden om de leegtes aaneen te rijgen tijdens de regenpauze... maar iedereen was zenuwachtig, want wie heeft er niet gedacht dat de GP gewoon zou afgeblazen worden met halve punten als gevolg. Iedereen wou doorgaan, maar het was ni zeker of het wel zou lukken en dat geeft stress.
      Toch een paar schitterende momenten opgeleverd... 'Racecar is racecar spelled backwards' en 'the red shouldered blackbird'

Comment

• ja het heeft ook mooie beelden opgeleverd.... de voltallige BBC crew die bij McLaren de wedstrijd volgt bijvoorbeeld, of de uitleg van Hamilton aan Rihanna waarom 'm uit de race is.

Qua commentaar kon het ook tellen... Brundle die vertelt over Adelaide 1989 waar Senna volgas achterin hem rijdt in soortgelijke omstandigheden.... dat 'm de rondes ervoor al paar keer rondgespind was met de Brabham maar niet meer wist in welke richting 'm de weg moest vervolgen...dat 'm probeerde te "luisteren" naar de auto's rondom om zich te orienteren...het welles nietes spelletje voor de wedstrijd begon tot Bernie iedereen beveelt te koersen en de piloten braafjes gehoorzamen... enkel Prost die "smarter was than we and after one lap abandoned in the box" (was toch al wereldkampioen)... Enfin, voor mij heerlijke inside info 20 jaar na datum van een koers waarvoor ik als tiener 's morgens om 4u was opgestaan, live gezien heb en me herinner alsof het gisteren was (Boutsen winnaar)

Viel het jullie trouwens ook op hoe klungelig de US marshalls zijn? McLaren van Hamilton die met de neus tegen het asflat stuitert tijdens het slepen naar de pits... hun trage aanpak in 't algemeen... eentje die 2 keer in knieval gaat voor een Renault....eentje die water bergop probeert weg te scheppen...enz..
        Porsche 996 GT3 RS
        Porsche 964 RS
        BMW ///M3 e30
        Mercedes c250 CDI AMG
        www.flamebox.be

Comment

de US marshalls

Comment

• ... hihi
            Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

eentje die water bergop probeert weg te scheppen...enz..

Fack, ik heb dat gemist!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                Ik heb de samenvatting op de rtbf gezien. Die gaat er serieus in op, roepen dat die kan.
                enthousiasme

Comment

ja het heeft ook mooie beelden opgeleverd.... de voltallige BBC crew die bij McLaren de wedstrijd volgt bijvoorbeeld, of de uitleg van Hamilton aan Rihanna waarom 'm uit de race is.

Qua commentaar kon het ook tellen... Brundle die vertelt over Adelaide 1989 waar Senna volgas achterin hem rijdt in soortgelijke omstandigheden.... dat 'm de rondes ervoor al paar keer rondgespind was met de Brabham maar niet meer wist in welke richting 'm de weg moest vervolgen...dat 'm probeerde te "luisteren" naar de auto's rondom om zich te orienteren...het welles nietes spelletje voor de wedstrijd begon tot Bernie iedereen beveelt te koersen en de piloten braafjes gehoorzamen... enkel Prost die "smarter was than we and after one lap abandoned in the box" (was toch al wereldkampioen)... Enfin, voor mij heerlijke inside info 20 jaar na datum van een koers waarvoor ik als tiener 's morgens om 4u was opgestaan, live gezien heb en me herinner alsof het gisteren was (Boutsen winnaar)

Viel het jullie trouwens ook op hoe klungelig de US marshalls zijn? McLaren van Hamilton die met de neus tegen het asflat stuitert tijdens het slepen naar de pits... hun trage aanpak in 't algemeen... eentje die 2 keer in knieval gaat voor een Renault....eentje die water bergop probeert weg te scheppen...enz..
                  ²²²²²

Zalig. Een fantastisch F1 gebeuren en een fantastische race!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                    Tuurlijk niet, die hebben CSI Miami en dat soort van veel belangrijker zaken liggen uitzenden. Wie kijkt er nu F1 op VT4? Ik kijk dat op BBC HD: beter beeld, mensen ter plekke in de paddack, alles live tot het einde, goeie commentaar, geen reclame. Wat wil je nog meer?
                    Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    Zo ne zotte race.

Ben beginnen kijken naar mijn Digicorder opname en bij de rode vlag kreeg ik door dat ik ging de programma's na de F1 ook ging moeten oppakken omdat het langer ging duren.

Uit ervaring wist ik ook dat ze durven switchen van zender, dus de beide BBC's alles ingesteld voor op te nemen en uiteindelijk enkel de 3 laatste ronden gemist, coïtus interruptus wtf

Gelukkig de overtake op Vettel nog op Youtube gevonden.
                    Mocht ik op VT4 gekeken hebben zou ik niet moeten vragen of ze zijn blijven uitzenden hé

Comment

Working...
                    X