Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Nürburgring 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 24h Nürburgring 2011

Zijn er hier nog mensen aanwezig die gaan?

Voor mij is het de eerste keer dat ik naar de Ring trek, dus ben wel benieuwd eigenlijk. Zijn er bepaalde plaatsen waar je zeker eens moet gaan kijken, of die net te mijden zijn? Wat is de beste camping? enz.
    Alle tips welkom.

Er is een camping bij het GP-circuit die wel vol zal staan en verder wordt tijdens de 24H overal rondom de Ring gecampeerd. Je weet niet wat je ziet!

In de wijde omgving zijn campings genoeg, kun je via Google o.i.d. wel vinden maar voor de sfeer en weinig slapen door het lawaai moet je rond de Ring zijn.

Bij Brunnchen en Breidscheid kun je mooi kijken en die plekken zijn relatief makkelijk bereikbaar met de auto afhankelijk van de drukte. Er zijn nog meer plekken, je hebt toch 24H om rond de Ring te lopen.

Info m.b.t. tickets e.d. : http://www.nuerburgring.de/events/mo...4h-rennen.html

Comment

lol bij brunchen en breidscheid denk ik dat je paar dagen van te voren al mag zijn, want daar gaat het overvol zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
        lol bij brunchen en breidscheid denk ik dat je paar dagen van te voren al mag zijn, want daar gaat het overvol zijn.
        Weet ik, ik zeg ook relatief makkelijk.

De eersten arriveren komend weekend al, compleet met stellages, koelkasten met inhoud, aggregaten, disco-boxen en lichtshows.

Meer info over kijkplaatsen vind je op http://www.ring-world.nl/

Comment

Heeft iemand een live stream ?

Comment

Heb zelf dit net gevonden, check die GPS locatie trackers!!
            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Werkt die stream bij iemand ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                werkt vanaf 15.30

Comment

Ok, merci :-)

Comment

Hoe geil is die P4/5 competizione
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Heel.

Comment

Damn, de R8 is er hard afgevlogen :o Zal wel SC worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Damn, de R8 is er hard afgevlogen :o Zal wel SC worden.
                          Leuke reactie van de Britse commentator: "Gelukkig werkt de ruitenwisser nog!"

Comment

BMW die aan de leiding lag heeft daarnet de helft van de Karussel in tegenrichting moeten nemen

Zat nog voor de start van de bocht links in het gras, dan een andere BMW geraakt en gespind. Grappig zicht van bovenaf om het hem dan in de verkeerde richting te zien rijden, terwijl tientallen wagens de Karussel induiken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              BMW die aan de leiding lag heeft daarnet de helft van de Karussel in tegenrichting moeten nemen

Zat nog voor de start van de bocht links in het gras, dan een andere BMW geraakt en gespind. Grappig zicht van bovenaf om het hem dan in de verkeerde richting te zien rijden, terwijl tientallen wagens de Karussel induiken.
                              Nu nieuwe neus op de BMW en terug volle gaas!

Comment

Waar kan ik het beste de stand volgen? (Bij voorkeur mobile)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                  Waar kan ik het beste de stand volgen? (Bij voorkeur mobile)
                                  24H app.

Comment

Lekkere vonken onder de nr 14 Audi R8.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Wtf, wat deed die BMW daar?

Comment

Working...
                                      X