Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weinig interesse precies hier voor de 24h. Ik heb het af en toe gevolgd, volgens mij moeten ze het echt op eurosport gaan uitzenden willen ze meer aandacht van de pers hebben.
WTCC is dood.
Subaru hoort thuis in het WRC en nergens anders.
Daar zitten ze, in PWRC weliswaar...
Daar zie ik hen sowieso niet terugkeren gezien de ontwikkelingen met Prodrive... Maar ze zijn het aan hun stand verplicht om een mondiaal programma te hebben imho.
Daar zie ik hen sowieso niet terugkeren gezien de ontwikkelingen met Prodrive... Maar ze zijn het aan hun stand verplicht om een mondiaal programma te hebben imho.
WTCC vind ik echt niet meer boeiend eerlijk gezegd... 3, 4 jaar geleden was dat een leuk kampioenschap, maar nu is het redelijk eentonig.
Subaru is echt een rallymerk. Dat is dan ook wat ze moeten doen!
Was een zalig weekje. Wij zijn woensdag vertrokken en tot zondag gebleven, camping aan Schwalbenschwanz. 's Nachts naar Pflanzgarten en Brünchen gewandeld. Pflanzgarten is bangelijk om zien. Pinkendonker daar. En dan ziet ge bovenaan alles oplichten en komen die bakken supersonisch naar beneden gedonderd. Vervolgens naar Brünchen. Amai gast... das daar een waanzinnig feest. Als die snelle bakken van Brünchen wegrijden Dat lijkt of die remmen ni eens, gewoon schuin rechts naar boven knallen We waren daar al geweest, maar tijdens de 24 Stunden, djeez, ni normaal. Bij ons brak het feest pas vrijdagnamiddag los. Ik werd echt uit de motorhome gebeukt door de muziek die ineens zo hard stond (was just een middagdutje aan 't doen ). Zalig! Dan begint het bij mij te kriebelen hé, 't gaat bijna beginnen, 't volk geraakt in the mood. Té gek!
Hier nog een filmke. Dat zag er echt zo donker uit, bangelijk om elke keer terug te zien. (ge moest er waarschijnlijk bij zijn )
Ook bij zijn derde deelname aan de 24-uursrace op de Nürburgring was de Audi R8 LMS de beste auto in zijn klasse. De sportwagen met middenmotor won voor het derde jaar op rij de klasse voor GT3-auto’s en eindigde evenals vorig jaar op de derde plaats in het algemeen klassement.
Voor in totaal 250.000 bezoekers leverde ook de Audi TT RS een indrukwekkende prestatie: met de 14e plaats algemeen in het startveld van 202 deelnemende auto’s was de ontwikkelingsauto van de quattro GmbH de best geklasseerde auto met voorwielaandrijving. De Audi TT RS won de klasse SP4T.
Die klassezege voor Audi is maar een magere troost denk ik. Het is duidelijk dat ze al van in het begin willen meedoen voor de algemene zege. Het is hen jammer genoeg nog niet gelukt. Nuja, de tegenstand is ook niet van de minste. In Spa zie ik ze dit jaar wel hoog eindigen, als ze tenminste niet de pech hebben zoals vorig jaar!
Die klassezege voor Audi is maar een magere troost denk ik. Het is duidelijk dat ze al van in het begin willen meedoen voor de algemene zege. Het is hen jammer genoeg nog niet gelukt. Nuja, de tegenstand is ook niet van de minste. In Spa zie ik ze dit jaar wel hoog eindigen, als ze tenminste niet de pech hebben zoals vorig jaar!
Heb je gelijk in! Ze zitten nog ver van 't niveau waar ze bv. in Le Mans op zitten en ze doen trouwens ook nog niet lang mee met hun R8 LMS (en ook in het algemeen in de hoogste klasse daar), vergeleken met Porsche en BMW die de laatste 8 jaar daar al eerste zijn gefinisht.
Het hoofd van Audi Motorsport verwoordt het natuurlijk wat minder zwaar:
"Our four Audi R8 LMS ran perfectly from the technical point of view and we also had very good performance in our class. Unfortunately two of our cars were struck by accidents. Even so, repairing the cars took a lot of time. We were always close to a podium finish, we fought to the bitter end and actually finally achieved this in the final 45 minutes. It was a fantastic team performance and advert for the reliability of the R8 LMS. We have three cars in the top five and all four cars raced without any technical problems worth mentioning."
Comment