Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, mooi decor maar weinig boeiende races. 2 DRS-zones maar nog relatief weinig actie vond ik.
Dat is de trend tegenwoordig he ... mooi decor, maar sportief gezien, weinig interessant circuit. Er ontbreken rechte stukken enzo ... Voor mij ook mag dit circuit van de agenda.
Dat is de trend tegenwoordig he ... mooi decor, maar sportief gezien, weinig interessant circuit. Er ontbreken rechte stukken enzo ... Voor mij ook mag dit circuit van de agenda.
Net als bijna alle andere circuits ontworpen door Herman Tilke.
Alle circuits dat die gast tekent lijken zo overdreven kunstmatig en perfeckt maar er zit geen enkele emotie en mogelijkheid tot inhalen in.
Bij de FIA zou er een regel moeten zijn dat je circuits in beide richtingen kan rijden.Door elk jaar de rijrichting te wisselen heb je ook al 2 verschillende circuits.
Het was allesinds de saaiste race van het jaar tot nu toe.
Gelukkig dat Alonso nog een 2de plaats kon grijpen.
Verrassend hoe een race waarbij zoveel wordt ingehaald, toch zo saai kan zijn. Ik denk dat het circuit bijdraagt tot 't saaie gevoel (buiten wat bootjes en wat zee is er maar weinig aan dat tarmac dat 't spannend maakt, lijkt me). Snel naar Silverstone, een "oud" circuit (weliswaar grondig vernieuwd), die staan meestal garant voor top GP's.
Weg met Valencia , Hongarije , Singapore en Abu-Dhabi. Er zijn genoeg andere circuits die voor meer spektakel zorgen.
Nu je 't zegt dat zijn al die nieuwe circuits en ik leid uit ijsboerke z'n post af dat die allemaal door één peet ontworpen zijn? Sack the geezer, god damn!
Singapore zou 'k nu niet direct afvoeren. Mooi decor en toch al een paar leuke races gezien. Voor Valencia vind ik het jammer, da's nu al drie keer echt niet boeiend.
Comment