Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Europa 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenSutil z'n bril!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMeest saaie race... Ever!
Schrappen die handel, genoeg andere kandidaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMeest saaie race... Ever!
Schrappen die handel, genoeg andere kandidaten...
Weg met Valencia , Hongarije , Singapore en Abu-Dhabi. Er zijn genoeg andere circuits die voor meer spektakel zorgen.
Volgende race in Silverstone een klassieker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk BerichtenInderdaad, mooi decor maar weinig boeiende races. 2 DRS-zones maar nog relatief weinig actie vond ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenDat is de trend tegenwoordig he ... mooi decor, maar sportief gezien, weinig interessant circuit. Er ontbreken rechte stukken enzo ... Voor mij ook mag dit circuit van de agenda.
Net als bijna alle andere circuits ontworpen door Herman Tilke.
Alle circuits dat die gast tekent lijken zo overdreven kunstmatig en perfeckt maar er zit geen enkele emotie en mogelijkheid tot inhalen in.
Bij de FIA zou er een regel moeten zijn dat je circuits in beide richtingen kan rijden.Door elk jaar de rijrichting te wisselen heb je ook al 2 verschillende circuits.
Het was allesinds de saaiste race van het jaar tot nu toe.
Gelukkig dat Alonso nog een 2de plaats kon grijpen.
Comment
-
Verrassend hoe een race waarbij zoveel wordt ingehaald, toch zo saai kan zijn. Ik denk dat het circuit bijdraagt tot 't saaie gevoel (buiten wat bootjes en wat zee is er maar weinig aan dat tarmac dat 't spannend maakt, lijkt me). Snel naar Silverstone, een "oud" circuit (weliswaar grondig vernieuwd), die staan meestal garant voor top GP's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWeg met Valencia , Hongarije , Singapore en Abu-Dhabi. Er zijn genoeg andere circuits die voor meer spektakel zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZot dat alle 24 starters ook gefinished zijn. Saaie race ja maar de beste wagen heeft gewonnen. Vettel unstoppable...Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
Comment