ijdele hoop. Heb het deze examenperiode al mogen ervaren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Europa 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNu je 't zegt dat zijn al die nieuwe circuits en ik leid uit ijsboerke z'n post af dat die allemaal door één peet ontworpen zijn? Sack the geezer, god damn!
Hier zijn lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermann_Tilke ,de enige circuits die echt de moeite zijn zijn bestaande waar hij de verbouwing leidde,zoals A1-ring,Fuji.
Hockenheim is dan ook weer verprutst,al is dat meer omdat de lange versie niet meer bestaat.
Yas Marina is een prachtige locatie,maar naturel is het ook al niet.
Dat hij maar met zijn p*t¨n van Francorchamps afblijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDat hij maar met zijn p*t¨n van Francorchamps afblijft.
Schoon palmares, dat wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk BerichtenZijn daar dan plannen voor?
Schoon palmares, dat wel...
Daar zal het hopelijk bij blijven.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Wat mij is bijgebleven en is opgevallen.
Hoe Martin Brundle and Coulthard zo positief deden... er was niks spannend aan.
Van zodra Webbers outlap verknald was (ter vgl. Hamilton reed een 1.50, webber een 1.55 vanwege het verkeer) wist je dat de race voor Vettel was.
Vettel rijdt gewoon met z'n vingers in de neus naar de overwinning, geen seconde kwam hij onder druk te staan. En mocht hij onder gekomen zijn, zou je wel z'n bandjes zien roken bij het uitacceleren, want stress managment is z'n slechtste kant. (Niet dat hij door het ijs zakt dan nb)
Red Bull trekt dit seizoen duidelijk de kaart van Vettel, bij Vettel spreken ze over "hun auto" en "hun strategie", terwijl bij Webber dat "Webber's auto" en "Webber's strategie wordt". (crf. oa Horner na de kwalificatie)
(Puur hypothetisch, maar het zou me niet verwonderen mocht Webber onder de knoet gehouden worden met het idee "je kans komt wel als we je contract verlengen". Anders zou Webber allang de meest onmogelijke inhaalmanouvres proberen op z'n teamgenoot, dat Alonso punten goedmaakt op je teamgenoot is beter dan dat je allemaal finisht en hij weer wat verder uitloopt.)
De radiocommunicatie wordt niet meer verborgen gehouden, maar de FIA (of racedirecteur?) kiest welke flarden info worden tentoongespreid.
Hoeveel keer horen we een communicatie van RB tov hoeveel keer horen we een communicatie van McLaren of Ferrari? Ergens vind ik dat vals, of het nu opzettelijk is of niet, het is unfair dat bepaalde teams hun problemen uitgesmeerd worden tijdens de race, terwijl dat bij andere niet gebeurt.
Die toerentalbegrenzer is wat inhalen belemmert, elke race (en drs maakt dat pijnlijk duidelijk) lukt inhalen niet omdat de begrenzer de wagen afremt op topsnelheid. Als die motor langer moet meegaan, dat ze dat in de regels schrijven, maar niet dat hij maar 18.000rpm mag doen...
Het probleem van F1 is gewoon dat het zo kunstmatig lijkt, circuits waar je de race kan verderzetten desondanks een rijfout. Races afvlaggen omdat het regent...kwalificaties waar ophouden niet meer mag, unsafe releases in de pits krijgen een drive-trough...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDie te korte versnellingen (met drs aan) moet je ook kiezen omdat je anders te traag bent zonder drs.
Komt nog bij dat de huidige motoren veel minder koppel hebben dan de V10's, wat de keuze voor een gepaste top gear stimuleert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichtenik weet het, daarom dat ik zeg, al dan niet expres.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenOmdat die wagens sowieso al een hogere topsnelheid hebben of betere remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenDus het is de schuld van de FIA dat er teams zijn met minder sterke motoren en minder goede remmen?
Het is de schuld van de fia dat motoren niet voor een kort moment in de race over hun toeren kunnen worden getrokken om zo daadwerkelijk in te halen op slipstream.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenSingapore zou 'k nu niet direct afvoeren. Mooi decor en toch al een paar leuke races gezien. Voor Valencia vind ik het jammer, da's nu al drie keer echt niet boeiend.
Hoe is wel mooi allemaal kunstmatig verlicht en een fantastische locatie maar 1 Monaco is voldoende .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIdd.
Hier zijn lijstje http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermann_Tilke ,de enige circuits die echt de moeite zijn zijn bestaande waar hij de verbouwing leidde,zoals A1-ring,Fuji.
Hockenheim is dan ook weer verprutst,al is dat meer omdat de lange versie niet meer bestaat.
Yas Marina is een prachtige locatie,maar naturel is het ook al niet.
Dat hij maar met zijn p*t¨n van Francorchamps afblijft.
De A1 ring mis ik wel . Echt een track waar ik nog goede herinneringen aan heb . Fantastische locatie en altijd wel leuke en spannende races geweest
Comment
Comment