Zeker aanwezig zaterdag, als het de moeite is ga ik op zondag terug.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Spa - Francorchamps
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen dat wordt normaal opgevolgd door andere teamleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenrijdt uwen baas eigenlijk nog mee of is hij gestopt met racen?
Mijne baas van het racing team of mijne baas van m'n job?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeeft die Belcar gekoerst mss?Wist ik niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk ben aanwezig met Aston Martin. Ik ben er al zeker op zaterdag, zondag is nog onder voorbehoud
Comment
-
Of RTL? Is RTL niet in het verleden nog sponsor geweest? Nuja RTBF is volgens mij ook nog sponsor geweest dus dat zegt weinig. Vorig jaar was er wel een extreem uitgebreide coverage op Exqi. Geen idee of ze dat dit jaar opnieuw doen?
Blijkbaar is Manthey Racing dit jaar ook één van de deelnemers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk BerichtenIk ben aanwezig vanaf vrijdag..
Alsook ingeschreven voor de GT Parade op zaterdag.
Comment
-
Ik heb hier zo een foldertje van de 24u, en daar staat iets op van camping(zie foto).
Dit is blijkbaar €10 extra, moet je dit doen of kan je gewoon je tent ergens neergooien buiten die campings zonder problemen?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Bwah, zijn eens een jaar in Combes gaan kamperen en toen hebben we geen kat gezien om te betalen... Leuk bochtje om te verblijven, niet te druk met een goed zicht. 10 euro is nu ook niet echt afzetterij te noemen eh
Exqi zendt een groot stuk van de race live uit dit weekend!
Comment
-
Een vraagje;
+ YouTube Video
Vanaf 1:30 is er een inspectie waar ze ook van die controle dinges (hoe noemt dat nu weer?) aan sommige onderdelen doen.
Waarom is dat?
Comment
Comment