Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Spa - Francorchamps
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichtenweet er iemand om hoe laat bob sinclar optreedt?
Comment
-
Net terug, begon koud te worden en had m'n extra kleren thuis vergeten
Bij de start van de 24u aan La Source gaan staan, aan het huisje aan de de buitenkant van het circuit. Na 10 minuten dus al de MP4 hard de banden zien ingaan.
Hij wou bij het uitaccelleren van La Source een tragere deelnemer voorbijsteken (de zwarte M3 dacht ik) en werd geraakt op z'n linkerachterhoek. Zag er stevig uit, onmiddelijk ambulance en extra ontzettingswagen maar blijkbaar valt het nog wel mee.
MP4 irl is trouwens knapper dan op foto, idem voor die Ferrari hatchback
Comment
-
Deze nacht nog geweest.
Nog een half uurtje Bob Sinclar gehoord maar dat kon onmogelijk op tegen het geluid van de SLS AMGWat een kar!
Rond de paddock was het vrij rustig. Er was boven nog een feestje op het dak maar nadat de dance-rnb plaats maakte voor macarena achtige toestanden gecombineerd met straalbezopen Walen heb ik dingen gezien "that can't be unseen"
Nog een tijd langs het circuit staan kijken. Prachtig om te zien al heb ik geen spectaculaire acties mogen meemaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenGisteren gans de dag aanwezig geweest. Heb de McLaren ook zien crashen, was een ferme klap. Toffe race in elk geval.
Verder nog even bij Matteus in de box langs geweest.
Het was een leuk dagje gisteren, maar wat een drukte om ginder te raken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenFerrari van Machiels heeft net zwarte vlag gekregen, drive-through genegeerd, waarschijnlijk kapotte radio en de borden niet gezien...
Pijnlijk
Ook schandalig zijn de Audi rijders die niet van hun flash knopje kunnen afblijven. Ok ze zijn sneller maar dan is het aan hun om er voorbij te gaan. Echt een bende cowboys die mannen.
Stond ook bij het uitkomen van de Source toen de Mclaren daar de muur in knalde. Was echt een harde klapper. Ik dacht even het ergste toen de marshalls daar de dekens bovenhaalden. Gelukkig valt het blijkbaar mee?
Voor de rest een schitterende editie gezien. De smaak terug te pakken
De drukte is makkelijk te omzeilen als je de volgende afrit 11 neemt. Ok je staat wat verder in Combes of Blanchimont maar zo zie je ook eens een ander stuk van het circuit dat zeker de moeite is. De tijd dat je uitspaart door niet aan te schuiven is enorm.
Comment
Comment