Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die finishlijn die vroeger ligt is gewoon omdat Schumacher in Silverstone eind de jaren 90 in zijn laatste ronde een stop and go gedaan heeft.
Nu zou dat niet meer lukken, want dan rijd hij eerst over de finishlijn, voordat hij zen stop en go doet.
Maintain the gap mark, wtf???
Ga ze hierover ook zo'n commotie maken als vorig jaar Hockenheim.
Wat een finish ts Hamilton en Massa!
Als RedBull fan vind ik dat ook stom maar ergens wel begrijpelijke keuze. Ok het is toegelaten maar ik vind dat zever. Vettel had wel probs met zn kers zei Horner. Ferrari was snel... Mclaren, presentators durven het niet zeggen, slecht gepresteerd... Hamilton die Vettel ook nog hele tijd ging ophouden. Al bij wel goeie race.
Als RedBull fan vind ik dat ook stom maar ergens wel begrijpelijke keuze. Ok het is toegelaten maar ik vind dat zever. Vettel had wel probs met zn kers zei Horner. Ferrari was snel... Mclaren, presentators durven het niet zeggen, slecht gepresteerd... Hamilton die Vettel ook nog hele tijd ging ophouden. Al bij wel goeie race.
Wat is er mis met ophouden? Het was voor positie
Bewijs dat Vettel met een veel sterkere wagen nog zoveel problemen heeft om Hamilton met een gemiddelde wagen te passeren
Bewijs dat Vettel met een veel sterkere wagen nog zoveel problemen heeft om Hamilton met een gemiddelde wagen te passeren
Waar zeg ik dat daar iets mis mee is? Het was gewoon duidelijk. Zoveel beter is de RB wagen niet meer en had weeral problemen met kers. Alonso reed bijna 2 sec per ronde weg van Hamilton. Versta me niet verkeerd ik zie m ook graag rijden, het zijn gewoon de feiten.
Hamilton maakte hem inderdaad goed breed en hield hem goed af. Maar Vettel hoefde ook geen onnodige risico's te nemen als je zo ver aan de leiding staan in het klassement.
Comment