Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Groot-Brittannië 2011
Collapse
X
-
Die finishlijn die vroeger ligt is gewoon omdat Schumacher in Silverstone eind de jaren 90 in zijn laatste ronde een stop and go gedaan heeft.
Nu zou dat niet meer lukken, want dan rijd hij eerst over de finishlijn, voordat hij zen stop en go doet.
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Maintain the gap mark, wtf???
Ga ze hierover ook zo'n commotie maken als vorig jaar Hockenheim.
Wat een finish ts Hamilton en Massa!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Nee want nu is het toegestaan.
Ik zag hem niet zo gauw Vettel voorbij gaan in de laatste 1-2 bochten eigenlijk.
Edit: ah het was al eerder doorgegeven.
Christian legt het nu uit.
Jammer maar wel zo veilig.Last edited by Bwlian; 10/07/2011, 15:33.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenMaintain the gap mark, wtf???
Ga ze hierover ook zo'n commotie maken als vorig jaar Hockenheim.
Wat een finish ts Hamilton en Massa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenAls RedBull fan vind ik dat ook stom maar ergens wel begrijpelijke keuze. Ok het is toegelaten maar ik vind dat zever. Vettel had wel probs met zn kers zei Horner. Ferrari was snel... Mclaren, presentators durven het niet zeggen, slecht gepresteerd... Hamilton die Vettel ook nog hele tijd ging ophouden. Al bij wel goeie race.
Bewijs dat Vettel met een veel sterkere wagen nog zoveel problemen heeft om Hamilton met een gemiddelde wagen te passeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWat is er mis met ophouden? Het was voor positie
Bewijs dat Vettel met een veel sterkere wagen nog zoveel problemen heeft om Hamilton met een gemiddelde wagen te passeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWat is er mis met ophouden? Het was voor positie
Comment
Comment