Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

het is ginder 10 ° brrr
    en men verwacht ook regen d8 ik
    1991 Audi S2 coupe
    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Daarnet is er smeltsneeuw gevallen, nu begint t net te regenen!

t wordt leuk

Comment

Ik zit hier met tv vlaanderen en heb geen bbc ! argh !!!! Moet nu op vt4 volgen

Comment

schoon zangereske derjust :
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Ik zit hier met tv vlaanderen en heb geen bbc ! argh !!!! Moet nu op vt4 volgen
            eens een schotel upgrade doen he , google maar eens op technisat multytenne , ik heb die ook
            1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
              eens een schotel upgrade doen he , google maar eens op technisat multytenne , ik heb die ook
              Zit in een huisje in frankrijk, dus ik weet niet wat ik hier allemaal kan doen :p

Comment

Heerlijke race al! Ring

Comment

Fak man, ze zijn ervoor aant gaan !

Comment

Superslomo beeld van Hamilton die hard de kerb neemt en airborne gaat front end: squat van de banden, torsie van de structuur van de auto, zijdelingse flex in de voorvleugel, ... Prachtig!!!
                    Last edited by ; 24/07/2011, 14:38.

Comment

spannende race idd!

Jammer van Heidfeld...

Comment

Dit is de eerste keer dat ik een overtake zie dankzij een snellere pitstop. (ham-web)

Comment

Erg genoten van 'n prachtige race! Erg leuk en hoopgevend voor het vervolg van het seizoen dat de podia niet meer zo voorspelbaar zijn... laat 't maar weer wat closer worden in de tabellen voor 't WK.

Comment

Idd zeer mooie race en dat zonder regen... Zeer knap gereden van Hamilton, verdiende winnaar. Die pass van hem op Alonso langs de buitenkant, nice. Toch eens benieuwd waarom Vettel het zo slecht deed, heel veel lockups gezien, raar...

Comment

Prachtige GP gezien ! Van begin tot einde spannend, overal duels... zo moesten er meer zijn !
                              Prachtig podium, Vettel voor de eerste keer dit seizoen niet op het podium.

En Webber die op het einde Alonso een lift geeft !

Comment

Wat een race! Prachtig!!!!

Comment

Inderdaad, prachtige race om naar te kijken. Vettel was er precies niet echt bij vandaag. Hamilton volledig verdiende winnaar, hopelijk kan hij nog een paar keer winnen dit seizoen.

Comment

Leuke race.

Vettel (en RedBull duidelijk minder). Hamilton ijzersterk, gaat er altijd voor.
                                    Slechts enkele regendruppels, maar toch een spannende race. Héérlijk gevecht voor de podiumplaatsen. Sutil ook goed, beter dan de Mercedessen.

Goed dat Webber amper 3e is geworden, de laffe hond. Tijdens een gele vlagsituatie! (ze waren Heidfeld aan het wegtakelen met een tractor) gaat ie Hamilton passeren net na de chicane. Gelukkig kan Hamiltond dan z'n positie weer innemen door te slipstreamen op de rechte lijn. Eigenlijk had de jury dat moeten zien en hem een straf geven.

Toch zonde dat de BBC geen aandacht geeft aan Ambrosio, eigenlijk schandalig. 10 minuten nadat ze Glock vanalles hadden gevraagd gaat Brundle nog eens bij hem langs op de grid. En die nieuwe van HRT hebben ze nu al 2 weken op tijd 10min zendtijd geven, net als Chandok,...
                                    Zo gaan sponsors (en fans) nooit iets van D'ambrosio zien.

En die rode kop van Coulthard toen ze de beelden lieten zien van het spinnen van die classic Mercedes

Comment

Zeer knap gereden van Hamilton en eerlijk gewonnen.
                                      Alonso ook geweldig maar iets te soft na de pitstop waardoor Hamilton hem passeerde.
                                      Vettel heeft niets verloren . Een 4de plaats is zeker geen teleurstelling maar een schade beperking. Vettel kan zich genoeg van zulke races permiteren.

Al bij al genoten van de race , en nu naar het saaie Hongarije

Comment

Nu valt me op hoe saai Vettel is, gewoon rondjes rijden en proberen de rijder voor je in de fout te lokken in plaats van zelf aan te vallen.!!
                                        Ik vind het maar zwak dat hij bang is om zichzelf in de prak te rijden als hij een andere auto voorbij moet, enkel inhalen als je echt véél rapper bent...
                                        Conclusie: Op vlak van inhalen moet hij nog veel leren van Hamilton

Comment

Schitterende wedstrijd!

Comment

Working...
                                          X