Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Hongarije 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Niet echt spannend maar het gaat wel een mooi resultaat opleveren.

Comment

Ineens weer regen! Saaie track maar toch een boeiende race, bedankt weergoden!

Comment

Owow, D'Ambrosio was aan het spinnen in de pits... Superspannend inderdaad. Ik hoop dat Hamilton het haalt.

Comment

Hamilton kan het toch nooit halen?
          Volg jij dezelfde race?

Comment

Ik hoop dat Button het haalt. 200ste race waaraan hij deelneemt, exact 5 jaar na zijn eerste overwinning op hetzelfde circuit. Het zou mooi zijn na 2 DNF's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Hamilton kan het toch nooit halen?
              Volg jij dezelfde race?
              Tuurlijk, net na mijn post kreeg hij zijn drive through.

Comment

Toen was het al wel duidelijk dat hij op de verkeerde banden stond en was het al aangekondigd dat hij de drive through KON krijgen. Hij was ook al LANG ingehaald door Button.

Comment

Verdiende winst voor Button als hij het haalt. Constant gereden, denk maar één foutje gemaakt, al de anderen een paar keer naast de baan gegaan. Hamilton weer te onstuimig zoals gewoonlijk..

Comment

Waar heeft Button een foutje gemaakt?

Comment

Goed dat er regen was .Ik heb mij wel vermaakt . Begin van de race vond ik geweldig zo weinig grip op inters.
                      Dom om Hamilton op inters te zetten en hetzelfde voor Webber .
                      Vettel is de grootste winnaar en zijn voorsprong op de 2de in het klassement is alleen maar groter geworden .

Button zijn kwaliteiten zie je bij zulke races en zeker verdient.

Comment

Hamilton Zo'n kmappe race... maar door blunderwerk van Lewis (spin) en z'n team (banden) ziet die een fantastische overwinning aan z'n neus voorbij gaan... Nuja, hij heeft wel bewezen dat hij en alleen hij de man is om in de regen te rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Waar heeft Button een foutje gemaakt?
                          Eventjes buiten de baan geweest toen het begon te regenen waardoor Hamilton even terug de leiding had (al was dat maar van korte duur).

Comment

Vond het nog wel een leuke race, Hungaroring zijnde, vooral ook dankzij de subtiliteiten van de primes vs. options, interessant. Ik had wel verwacht dat Hamilton een penalty ging moeten slikken. 't Was limite. De race rejoinen doe je toch pas als de weg iets of wat vrij is? En zeker een donut uitvoeren.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Hamilton Zo'n kmappe race... maar door blunderwerk van Lewis (spin) en z'n team (banden) ziet die een fantastische overwinning aan z'n neus voorbij gaan... Nuja, hij heeft wel bewezen dat hij en alleen hij de man is om in de regen te rijden...
                              Ik vind Button zeker de evenknie.

Comment

In regen zeker en vast. In droog weer is hij zeker even talentvol maar mist hij agressie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Goed dat er regen was .Ik heb mij wel vermaakt . Begin van de race vond ik geweldig zo weinig grip op inters.
                                  int begin was het idd grip zoeken en goed doseren. Leverde wel mooie beelden op! De hungaroring vind ik wel een van de mindere in het ganse circuit. Zo smal al om te beginnen

Comment

Voor de eerste keer in jaren (naar ik me herinner, en daar kan het dus fout lopen ) een LEUKE race in Hongarije! 'k Heb echt genoten (in uitgesteld relais), vooral van de eerste 10 ronden, 't was precies op eieren rijden -> DRIFTEN Maar zelfs nadat 't droger werd bleef 't een leuke race om naar te kijken. Maar WAT blij dat Button op 't einde bij machte was om Vettel op afstand te houden. Veel mensen in de fout (maar weinigen die géén fout maakten zelfs), jammer genoeg D'Ambrosio ook een vervelende fout in de pit, da's niet zo'n lekkere op 't palmares (zeker in het licht van de huidige verlenging-contract-of-niet periode).

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    Nuja, hij heeft wel bewezen dat hij en alleen hij de man is om in de regen te rijden...
                                    Hamilton heeft fouten gemaakt (rijtechnisch, bandenkeuze), en was gewoonweg niet de snelste ...waardoor jouw stelling weinig realistisch is... Button b.v. was gisteren gewoon beter dan Hamilton.

Wel jammer dat 'ie niet voor Vettel eindigde, 'k zie de Britten liever winnen dan crazy frog yabba-dabba-dee (sic). En nog liever Button en Alonso.

Op het einde, net voor de podiumceremonie Hamilton tegen Massa "en maat, wawast, precies een beteke veel van de baan gereden hé in 't begin" -> massa nogal nors "mjah, traffic" + z'n face daarna priceless
                                    Last edited by ; 01/08/2011, 09:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Op het einde, net voor de podiumceremonie Hamilton tegen Massa "en maat, wawast, precies een beteke veel van de baan gereden hé in 't begin" -> massa nogal nors "mjah, traffic" + z'n face daarna priceless
                                      Had ik graag gezien.
                                      De eerste 10 ronden waren idd ongezien spannend, en gelukkig zonder brokken. Mooie zege van Button, met dank aan de fout van Hamilton & zijn vreemde strategie.
                                      Ik had wel medelijden met de marshall die net naast de wagen van Heidfeld liep toen die "ontplofte".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Hamilton heeft fouten gemaakt (rijtechnisch, bandenkeuze), en was gewoonweg niet de snelste ...waardoor jouw stelling weinig realistisch is... Button b.v. was gisteren gewoon beter dan Hamilton.
                                        Ik ontken niet dat Hamilton een fout heeft gemaakt(yup, inderdaad enkelvoud), maar in de regen in het begin van de race was hij zowat de enige die niet wijd ging in bocht 3, de enige die er tempo in kon houden, de enige die de grip kon houden en niet heel de tijd zat te glibberen...

Soit, voor Mij blijft Hamilton de beste uit het pak, gevolgd door Vettel en Alonso, dan gevolgd door Button, Rosberg, Schumacher, Di Resta, Perez, Kobayachi...
                                        Last edited by ; 02/08/2011, 14:52.

Comment

Je ontkent dus niet dat hij geen fout gemaakt heeft? Hmmmm.

Comment

Working...
                                          X