Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Morgen voor de eerste maal in mijn leven F1 gaan zien. Ben benieuwd.
En dan heb ik bijna alles op WK niveau gezien: F1-Rally-TouringCars-FiaGT-MotoGP-Superbike
MotoX interesseert me niet, dus da telt niet dan .
Ik heb meer beelden nodig van na de source... Of Lewis helemaal vrijuit gaat? Mmm
Ik denk dat het gaat over het inhaalmaneuver dat Lewis uithaalde in de laatste chicane, dat was nogal opportunistisch. Beetje Lewis Hamilton-stijl; "iedereen moet wijken voor Lewis"-mode enabled.
Mansell is blijkbaar hoofd-verantwoordelijke voor de race leiding, heb ik begrepen. Dan weet je op voorhand waar we gaan eindigen ...
Die van de BBC hebben zich ook al vergist : in hun whisful thinking hadden ze Webber, Hamilton of Button op de pole gehad, maar ineens staat Vettel op de pole ... en dat was blijkbaar verrassend voor hun ?!
Ik denk dat het gaat over het inhaalmaneuver dat Lewis uithaalde in de laatste chicane, dat was nogal opportunistisch. Beetje Lewis Hamilton-stijl; "iedereen moet wijken voor Lewis"-mode enabled.
Mansell is blijkbaar hoofd-verantwoordelijke voor de race leiding, heb ik begrepen. Dan weet je op voorhand waar we gaan eindigen ...
Die van de BBC hebben zich ook al vergist : in hun whisful thinking hadden ze Webber, Hamilton of Button op de pole gehad, maar ineens staat Vettel op de pole ... en dat was blijkbaar verrassend voor hun ?!
Maldo had blauwe vlag, hij moest Hamilton laten passeren...
Maldo had blauwe vlag, hij moest Hamilton laten passeren...
Kan wel, maar het valt op van hoever Hamilton kwam om nog een wagen in te halen in die bocht. Maldo was ofwel in een out-lap, of in een hot-lap, dus geen van beiden wil zeggen dat je extreem traag in de laatste bocht gaat rijden.
En als ie in een hot-lap was, heeft Hamilton pech, want dan is de blauwe vlag van geen betekenis. Je kan iemand in een hot-lap niet verwachten dat ie opzij gaat, zelfs al ben je de traagste van de bende.
Comment