Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Morgen voor de eerste maal in mijn leven F1 gaan zien. Ben benieuwd.
    En dan heb ik bijna alles op WK niveau gezien: F1-Rally-TouringCars-FiaGT-MotoGP-Superbike
    MotoX interesseert me niet, dus da telt niet dan .
    Alles op 2 wielen heeft 2 wielen te weinig

Ivm F1, neem zeker oorstopjes mee

Comment

Zijn er livestreams?

Comment

BBC Player gebruiken

Comment

Practice 3 in de regen

Comment

Foto van 3e oefensessie
            Knappe plaat naar mijn mening

Comment

allez man, vergeten ze zijn wiel vast te zetten :/
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Nergens een deftige BBC live stream? Via een proxy geraak ik niet op bbc player

Comment

Maldonado precies wel een "heet" bazeke! Waar is den tijd dat ze gewoon op elkaars bakkes sloegen in de pits.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                    Maldonado precies wel een "heet" bazeke! Waar is den tijd dat ze gewoon op elkaars bakkes sloegen in de pits.
                    Vroeger was alles beter

Comment

Ik heb meer beelden nodig van na de source... Of Lewis helemaal vrijuit gaat? Mmm
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Ik heb meer beelden nodig van na de source... Of Lewis helemaal vrijuit gaat? Mmm
                        Ik vond dat Hamilton toch iets naar rechts bewoog en Maldonado iets meer naar links.

En Hamilton gaat nooit vrijuit. Tis ne janker...

Comment

Ik vond dat Hamilton toch iets naar rechts bewoog en Maldonado iets meer naar links.

En Hamilton gaat nooit vrijuit. Tis ne janker...
                          Wel, zo zag ik het dus ook... Onboardbeelden zouden helpen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het gaat over het inhaalmaneuver dat Lewis uithaalde in de laatste chicane, dat was nogal opportunistisch. Beetje Lewis Hamilton-stijl; "iedereen moet wijken voor Lewis"-mode enabled.

Mansell is blijkbaar hoofd-verantwoordelijke voor de race leiding, heb ik begrepen. Dan weet je op voorhand waar we gaan eindigen ...

Die van de BBC hebben zich ook al vergist : in hun whisful thinking hadden ze Webber, Hamilton of Button op de pole gehad, maar ineens staat Vettel op de pole ... en dat was blijkbaar verrassend voor hun ?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                              Ik denk dat het gaat over het inhaalmaneuver dat Lewis uithaalde in de laatste chicane, dat was nogal opportunistisch. Beetje Lewis Hamilton-stijl; "iedereen moet wijken voor Lewis"-mode enabled.

Mansell is blijkbaar hoofd-verantwoordelijke voor de race leiding, heb ik begrepen. Dan weet je op voorhand waar we gaan eindigen ...

Die van de BBC hebben zich ook al vergist : in hun whisful thinking hadden ze Webber, Hamilton of Button op de pole gehad, maar ineens staat Vettel op de pole ... en dat was blijkbaar verrassend voor hun ?!
                              Maldo had blauwe vlag, hij moest Hamilton laten passeren...
                              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                Maldo had blauwe vlag, hij moest Hamilton laten passeren...
                                Kan wel, maar het valt op van hoever Hamilton kwam om nog een wagen in te halen in die bocht. Maldo was ofwel in een out-lap, of in een hot-lap, dus geen van beiden wil zeggen dat je extreem traag in de laatste bocht gaat rijden.

En als ie in een hot-lap was, heeft Hamilton pech, want dan is de blauwe vlag van geen betekenis. Je kan iemand in een hot-lap niet verwachten dat ie opzij gaat, zelfs al ben je de traagste van de bende.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  ja , op satelliet
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      BBC iplayer is alleen voor UK
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

start shumi morgen ?
                                        1991 Audi S2 coupe
                                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                        X