Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    lap, kijk ik 1 keer niet, gebeurt het wel zeker
    Detecteer ik nu nog een student die eigenlijk zou moeten slapen/leren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Kijk eens goed naar Hamilton's auto vanaf 0.22.
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Q2 was gedaan, Hamilton was aan z'n outlap bezig op z'n gemak, dan verwacht je geen gefrustreerde zot rakelings naast je...

Comment

maldonado stuurt zo duidelijk naar links...

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je moet maar eens vergelijken met die startstroken die op de baan geschilderd zijn. Hamilton volgt die, maldonado verre van.

Bovendien is op die manier nog willen inhalen gewoon stom want de race was toch al gedaan....beide zaten niet meer op een hotlap.
        Maldonado is hier zo hard schuldig... Wat er daarvoor in de busstop had afgespeeld was niet meer als logisch en het is nu niet dat Maldonado daardoor Q3 mistte...

Comment

Sorry maar Hamilton is hier mede schuldig aan. Die "neger" is al meermaals betrokken geweest in dubieuse voorvallen en telkens geraakt ie er mee weg. FIA had consequent moeten reageren, beiden uitsluiten voor de race om zich te bezinnen.

Comment

Keur het niet goed wat Maldonaldo doet, maar Hamilton lokt het ook beetje uit. Trekt naar het midden toe en had daar net voor nog gebotst tegen Maldonaldo. Beide zelfde straf tbh.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Q2 was gedaan, Hamilton was aan z'n outlap bezig op z'n gemak, dan verwacht je geen gefrustreerde zot rakelings naast je...
              Waarom een onderscheid maken tussen out-lap en in-lap als we beiden gewoon out-lap kunnen noemen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                Sorry maar Hamilton is hier mede schuldig aan. Die "neger" is al meermaals betrokken geweest in dubieuse voorvallen en telkens geraakt ie er mee weg. FIA had consequent moeten reageren, beiden uitsluiten voor de race om zich te bezinnen.
                Er zal wel een reden zijn waarom de ene harder gestraft wordt dan de andere, zou je niet denken?

Maldonado heeft geen competitieve reden om naast Hamilton te komen rijden tijdens een in-lap.

Comment

ipv al dat vechten en doen....ik wil terug zo'n beelden zien, dat is pas mooie televisie:

+ YouTube Video
                  Wanneer was dat weer?

Comment

weersvoorspelling voor tijdens de race?

Comment

mijn bronnen vertellen mij dat het momenteel droog is in spa

damn wat zou ik gelukkig zijn als het nu begint te regenen met schumacher als laatste...dan zouden we nog eens iets zien

edit: iemand enig idee hoe het zit met de regels ivm banden...gezien the schu geen tijd heeft gezet, welke banden mag hij dan gebruiken om op te starten?
                      Last edited by PJH; 28/08/2011, 12:05.
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Ik verwacht meer van Button eigenlijk...

Comment

Tyres have been the major talking point behind the scenes at Spa today in the light of front blistering suffered by several of the teams who ran in Q3 and thus start in the top 10. The teams concer…

Bizarre toestanden

Comment

Ik wil REGEN !

Iemand ergens een deftige stream? In redelijke kwaliteit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                              weersvoorspelling voor tijdens de race?
                              Tot 15.00 zou het zogezegd droog zijn. Ik hoop dat het begint te regenen, vooral voor Button.

Comment

Gisteren voor de eerste keer van het seizoen deftige commentaar gehoord op vt4. Waarschijnlijk omdat Vanhooydonck en Wouters het circuit als hun broekzak kennen.

Comment

BBC: check
                                  headphones goed luid: check
                                  laptop naast me op F1 live timing: check

Start het circus, en please let it rain!!

Comment

Voor mij het F1 weekend waar ik het meeste naar uitkijk... Als je zo'n onboard lap ziet op een circuit waar je zelf gereden hebt kan je het nog minder geloven hoe hard ze gaan en vooral hoe laat ze remmen.

Comment

it's about that time again o//
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Indeed, en dat is het verschil met jouw kar nog kleiner dan met mijn kar Ik denk wel dat ik niet later rem dan jou, maar ik kom ook veel minder snel aan.

Comment

• Rosberg

Comment

Working...
                                          X