Oorspronkelijk geplaatst door PJH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenKijk eens goed naar Hamilton's auto vanaf 0.22.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenmaldonado stuurt zo duidelijk naar links...
+ YouTube Video
Je moet maar eens vergelijken met die startstroken die op de baan geschilderd zijn. Hamilton volgt die, maldonado verre van.
Bovendien is op die manier nog willen inhalen gewoon stom want de race was toch al gedaan....beide zaten niet meer op een hotlap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenQ2 was gedaan, Hamilton was aan z'n outlap bezig op z'n gemak, dan verwacht je geen gefrustreerde zot rakelings naast je...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenSorry maar Hamilton is hier mede schuldig aan. Die "neger" is al meermaals betrokken geweest in dubieuse voorvallen en telkens geraakt ie er mee weg. FIA had consequent moeten reageren, beiden uitsluiten voor de race om zich te bezinnen.
Maldonado heeft geen competitieve reden om naast Hamilton te komen rijden tijdens een in-lap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenipv al dat vechten en doen....ik wil terug zo'n beelden zien, dat is pas mooie televisie:
+ YouTube Video
Comment
-
mijn bronnen vertellen mij dat het momenteel droog is in spa
damn wat zou ik gelukkig zijn als het nu begint te regenen met schumacher als laatste...dan zouden we nog eens iets zien
edit: iemand enig idee hoe het zit met de regels ivm banden...gezien the schu geen tijd heeft gezet, welke banden mag hij dan gebruiken om op te starten?Last edited by PJH; 28/08/2011, 12:05.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichtenweersvoorspelling voor tijdens de race?
Comment
-
it's about that time again o//Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
Comment