Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mr. Button, what a driver you are!
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• REGEN non de godver

Comment

• ivm Hamilton. Kobayashi ging nooit meer voorbij Hamilton raken en zat dan in slechte positie voor de bocht. Dus wat wilde hij bereiken??

Comment

• Als Vettel nu z'n laatste stop gedaan heeft, dan vrees ik voor Button... die moet nog 'es pitten, toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            ivm Hamilton. Kobayashi ging nooit meer voorbij Hamilton raken en zat dan in slechte positie voor de bocht. Dus wat wilde hij bereiken??
            Niet mee akkoord, het ging hierover positie. BTW, het is dus wel Hamilton die terug naar de rijlijn ging, niet Kobayashi die Hamilton ergens naar toe wilde drukken.

Wat me meer en meer begint op te vallen is dat Hamilton er toch telkens bij betrokken raakt. Aan wie ligt het dan...

Comment

• keer gebeld en voor zover ik het verstaan heb denken ze niet dat het gaat regenen
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                Niet mee akkoord, het ging hierover positie. BTW, het is dus wel Hamilton die terug naar de rijlijn ging, niet Kobayashi die Hamilton ergens naar toe wilde drukken.

Wat me meer en meer begint op te vallen is dat Hamilton er toch telkens bij betrokken raakt. Aan wie ligt het dan...
                Koba had gewoon geen rijbaan genoeg om voorbij Hamilton te raken. En Hamilton gaat bijna niets naar rechts, misschien een halve meter.

Klopt dat Lewis er vaak bij betrokken is, maar over Kobayasji kunnen we minstens hetzelfde zeggen

Comment

• Webber ging nooit onder de 300 km/u doorheen de Raidillon...

Comment

• volgens mij gaat schumi mister rosberg op zijn tanden gaan geven sebiet :o
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      ivm Hamilton. Kobayashi ging nooit meer voorbij Hamilton raken en zat dan in slechte positie voor de bocht. Dus wat wilde hij bereiken??
                      Hamilton=Fail ,hij moest maar niet efkes naar links sturen,was nergens voor nodig...
                      Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• volgens mij hoort rosberg nu zo iets:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Comment

• Komaan Jenson, pak die Spanjaard

Comment

• oef, nog net mijn onderbroekske proper gehouden.
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

• Mooie race, verdiende winnaars.

Button weer schitterend, die kan imo voortaan op Zaterdag beter rustig thuis blijven.

Comment

• Man man, wat een race. Van begin tot einde spannend en overal duels !

Comment

• Button mooi, maar schumi heeft toch ook wel wat laten zien.

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• D'ambrosio weer voor Glock. Top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                        Man man, wat een race. Van begin tot einde spannend en overal duels !
                                        ²²²²²

Button is echt een held! De BBC heeft gelijk, hij racet beter dan bij Brawn Gp. Je ziet ook bij de interviews dat hij meer plezier heeft in het racen.

Over Hamilton, Kobayashi: Lauda heeft gelijk, Hamilton is daar in fout door naar links terug te keren. Kobayashi kon niet meer reageren, die dacht dat Hamilton al weg ging zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Webber ging nooit onder de 300 km/u doorheen de Raidillon...
                                          Sick gewoon, aan 160 had ik niet genoeg balgrootte meer om harder te durven, zij doen even het dubbel

Comment

Working...
                                          X