Mr. Button, what a driver you are!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichtenivm Hamilton. Kobayashi ging nooit meer voorbij Hamilton raken en zat dan in slechte positie voor de bocht. Dus wat wilde hij bereiken??
Wat me meer en meer begint op te vallen is dat Hamilton er toch telkens bij betrokken raakt. Aan wie ligt het dan...
Comment
-
keer gebeld en voor zover ik het verstaan heb denken ze niet dat het gaat regenenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenNiet mee akkoord, het ging hierover positie. BTW, het is dus wel Hamilton die terug naar de rijlijn ging, niet Kobayashi die Hamilton ergens naar toe wilde drukken.
Wat me meer en meer begint op te vallen is dat Hamilton er toch telkens bij betrokken raakt. Aan wie ligt het dan...
Klopt dat Lewis er vaak bij betrokken is, maar over Kobayasji kunnen we minstens hetzelfde zeggenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
volgens mij gaat schumi mister rosberg op zijn tanden gaan geven sebiet :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichtenivm Hamilton. Kobayashi ging nooit meer voorbij Hamilton raken en zat dan in slechte positie voor de bocht. Dus wat wilde hij bereiken??Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
oef, nog net mijn onderbroekske proper gehouden.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenMan man, wat een race. Van begin tot einde spannend en overal duels !
Button is echt een held! De BBC heeft gelijk, hij racet beter dan bij Brawn Gp. Je ziet ook bij de interviews dat hij meer plezier heeft in het racen.
Over Hamilton, Kobayashi: Lauda heeft gelijk, Hamilton is daar in fout door naar links terug te keren. Kobayashi kon niet meer reageren, die dacht dat Hamilton al weg ging zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Webber ging nooit onder de 300 km/u doorheen de Raidillon...
Comment
Comment