Zoals verwacht een mooie race, spa moet gewoon op de kalender blijven! Regen had het mss nog spannender gemaakt...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenSick gewoon, aan 160 had ik niet genoeg balgrootte meer om harder te durven, zij doen even het dubbel
Blanchimont 2 doe ik met een korte lift van 't gas, ik kom daar toe en tik net geen 200 aan, na liftje is dat iets van een goeie 190 in sturen ... die mannen peren daar aan 310 door en zouden 't zelfs nog sneller doen moesten ze sneller kunnen.
Comment
-
Zalige race idd, zoveel duels, zelden gezien. Als ze erover denken om Francorchamps te schrappen dan kunnen ze evenwel de hele F1 schrappen. We mogen terecht trots zijn dat we zo'n circuit in ons landje hebben. Weliswaar in Wallifornia maar toch...
Button is voor mij de man van de dag, ik begin hem meer en meer te waarderen. Hij stond zo ver naar achter door een domme fout van zijn team en op zo'n magistrale manier terug naar voor komen, petje af. Hamilton volgens mij ook in fout, hij moet maar in zijn spiegels kijken als hij naar buiten wil uitwijken om zijn bocht te nemen. Bij de BBC waren ze er alweer automatisch van overtuigd dat hij in zijn recht was, en dat is ook direct het grote minpunt van de BBC.
Wat me verder is bijgebleven: Schumacher en Rosberg hebben een sterke race gereden, de Mercedessen zijn verbeterd maar zeker nog niet top. Senna na een veelbelovende quali zijn volledige race verkloot in de eerste ronde. D'Ambrosio een anonieme maar degelijke race gereden, geen enkele keer in beeld gekomen. Soms heb ik de indruk dat ze hem opzettelijk negeren bij de BBC. Anderzijds heeft hij wel een interview gekregen die ze voor of tijdens de quali hebben uitgezonden maar tijdens de race schenken ze geen enkele aandacht aan hem...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSlowest point bij mij daar ligt lager dan 160 hoor ... in de dip na remmen zit ik rond de 120-130 denk ik. Minimaal 160 daar, zeker van?
Ik weet wel dat er tijdens het klimmen weinig tot geen snelheid bijkwam
Comment
-
BBC is inderdaad wel erg pro McLaren/Button/Hamilton maar ja dat is normaal vind ik. Dat ze weinig aandacht schenken aan d' Ambrosio vind ik ook normaal, hoe dikwijls zie je bvb perez, ricciardo, glock e.d. in beeld? Ook nooit tenzij ze crashen... Ik verschiet er al van dat ze er een interview mee deden...
Wel vind ik dat Jerome toch goed bezig is, weeral voor Glock finishen en nog maar weinig (geen?) crashes of echt domme fouten. Als hij geld kan blijven vinden heeft ie zeker potentieel om nog door te groeien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenHamilton k.o.
Dwaas incidentje waar ik geen schuldige durf aanduiden... Zo van die stomme incidenten maakt die toch veel mee...
Niettemin blijft hij m'n favo rijder en in mijn ogen, de beste !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten²²²²²
Over Hamilton, Kobayashi: Lauda heeft gelijk, Hamilton is daar in fout door naar links terug te keren. Kobayashi kon niet meer reageren, die dacht dat Hamilton al weg ging zijn.
Comment
-
Kobayashi en Hamilton. 2 Vechters die geen meter toegeven en dan gebeuren zulke dingen.
Knap van Schumacher gereden . 5de gefinisht en laatste gestart.
Waarom Alonso niet om banden binnen is geweest tijden de SC periode weet ik niet , eigenlijk wel dom gespeeld . Door uit te blijven heeft hij niets gewonnen . Als hij een wissel had gedaan was zijn laatste stint om de harde band korter geweest en had hij zeker een podium kunnen scoren .
Spa
Comment
-
Eigenlijk heeft Lewis wel nog chance gehad, direct k.o. na de eerste klap, voor hetzelfde geld schuift die terug op d ebaan ofzo... Was wel ffkes dwaas toen hem z'n stuurtje losdeed...
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk heb ervan genoten
Hamilton Massa zien inhalen
En als je in de buurt van zo'n scherm zit kan je de race nog best goed volgen.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenLucky bastardo!
Gisteren heb ik nog wat oordopjes gedragen, maar vandaag was het zonder. Ik vind het veel te zalig om ze te horen. Zeker als ze met een stuk of 4 kort bij elkaar rijden, met ongeveer hetzelfde toerental, dan resoneren die precies nog eens
Op naar volgend jaar! Hier geef ik als autoliefhebber liever €250 aan uit dan aan een festival.
Comment
-
ge ziet, verstand komt met de jarenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZalige race!
Zalig gereden van Button
Dat moment dat Webber en Alonso zij aan zij naar Eau Rouge reden...
Hoe heeft Button eigenlijk die schade aan zijn achtervleugel opgelopen? Ik heb dat precies gemist?
Comment
-
Comment