Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lewis Hamilton apologises to his McLaren team and takes the blame for the incident that ended his Belgian Grand Prix on the 13th lap.

Comment

• Ik vond de bbc verslaggeving minder deze race. Komt gelijk wat sleet op.

Comment

• is er ergens online iets van een ruime samenvatting te vinden ? Gisteren niet thuis & vergeten op te nemen.. dacht dat BBC 's avonds normaal ook een uitgebreide samenvatting uitzendt maar was dan weer MotoGP in Indianapolis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
          is er ergens online iets van een ruime samenvatting te vinden ? Gisteren niet thuis & vergeten op te nemen.. dacht dat BBC 's avonds normaal ook een uitgebreide samenvatting uitzendt maar was dan weer MotoGP in Indianapolis...
          heruitzending was gisteren op bbc 2 om 0530pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
            (...)D'Ambrosio een anonieme maar degelijke race gereden, geen enkele keer in beeld gekomen. Soms heb ik de indruk dat ze hem opzettelijk negeren bij de BBC. Anderzijds heeft hij wel een interview gekregen die ze voor of tijdens de quali hebben uitgezonden maar tijdens de race schenken ze geen enkele aandacht aan hem...
            Het in beeld brengen dat hangt af van de regie hoor, en die is dacht ik toch altijd lokaal verzorgd, dus door belgen in dit geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
              is er ergens online iets van een ruime samenvatting te vinden ? Gisteren niet thuis & vergeten op te nemen.. dacht dat BBC 's avonds normaal ook een uitgebreide samenvatting uitzendt maar was dan weer MotoGP in Indianapolis...

Vanavond op LaDeux, 22:50h
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• enkele beelden van spa:

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Rest zal ik wel updaten op Formule 1 beelden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Vanavond op LaDeux, 22:50h
                  merci, had het net op tijd gelezen

Comment

• voor zij die nog twijfelen als hij het nog kan of niet. Iedereen staat op de zachte banden (op button na) en schumi op de harde:
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Zalige foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        voor zij die nog twijfelen als hij het nog kan of niet. Iedereen staat op de zachte banden (op button na) en schumi op de harde:
                        http://www.dumpert.nl/mediabase/1683...e/f1_2011.html
                        Zeer mooi, maar hoe komen ze aan dat beeldmateriaal? Alvast niet van tv want deze beelden zijn geen 2 ronden lang geselecteerd :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                          Zalige foto

Ik dacht:"sh*t, dat wordt een crash" en ze kwamen er boven alle twee uit. Ronduit schitterend.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Als het Alonso niet was, dan had Mark het in principe niet gedaan...

Hij had zoveel vertrouwen in Alonso's gezond verstand dat Webber het gaspedaal onderin durfde te houden

Tijdens de Grand Prix van België passeerde Mark Webber Ferrari-rijder Fernando Alonso met een dappere actie in Eau Rouge. Dat het goed afliep komt volgens Webber in grote mate door Alonso.

Ben toch benieuwd wat hij gedaan zou hebben als hij naast Hamilton gereden zou hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Ik vind DRS en kers ook maar zever...
                              Een circuit als Spa heeft dat niet nodig imo, op saaiere circuits kan het wel een meerwaarde bieden.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              ge ziet, verstand komt met de jaren

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten

Ben toch benieuwd wat hij gedaan zou hebben als hij naast Hamilton gereden zou hebben
                              Die zouden samen gecrasht zijn tiens!

Comment

• en wie zijn schuld zou het geweest zijn?
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Comment

• Eau Rouge...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten

Niet niets om dat zo op foto vast te leggen!

Knap werk precies

En ik heb al zin in Monza, niet half zo mooi als Spa maar F1 werkt gewoon verslavend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        en wie zijn schuld zou het geweest zijn?
                                        Ik vrees dat Webber het gewoon niet zou geprobeerd hebben bij Hamilton...

Comment

• Comment

Working...
                                          X