Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gertvdc72 Bekijk BerichtenDrive through? Waarom? Om spektakel te brengen? Zonder Schumacher had het maar een saaie race geweest.
Men zou dat 1 keer van lijn veranderen beter afschaffen, dat doet de sport naar de kloten. Tip: draai de klok 25-30 jaar terug, spektakel van de bovenste plank.
Comment
-
Dat had niks te maken met al dan niet meer dan 1 keer van je lijn afwijken jong...
De Formule 1 wagens van toen vlogen bijna in brand als je d'r naar keek en bij een crash had je altijd meer brokstukken dan wanneer een Boeing zich de grond in boort. Ook de circuits waren toen bijlange na niet zo veilig als ze nu zijn, medisch personeel en stewards waren minder goed opgeleid, dingen als HANS bestonden nog niet...
Dat je de doden in de jaren '70 en '80 hier rechtstreeks linkt aan het meerdere malen mogen veranderen van rijlijn is echt te belachelijk voor woorden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenDat had niks te maken met al dan niet meer dan 1 keer van je lijn afwijken jong...
De Formule 1 wagens van toen vlogen bijna in brand als je d'r naar keek en bij een crash had je altijd meer brokstukken dan wanneer een Boeing zich de grond in boort. Ook de circuits waren toen bijlange na niet zo veilig als ze nu zijn, medisch personeel en stewards waren minder goed opgeleid, dingen als HANS bestonden nog niet...
Dat je de doden in de jaren '70 en '80 hier rechtstreeks linkt aan het meerdere malen mogen veranderen van rijlijn is echt te belachelijk voor woorden.
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenO wee, er gaat iemand in tegen een bewering van K.C.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenNatuurlijk is er sinds toen ook wel meer veranderd dan slechts de reglementen die wat strenger geworden zijn maar beeld je eens in hoe er geraced zou worden tegenwoordig als die regels er niet zouden zijn? Zeker omdat de piloten van tegenwoordig zich bijna onkwetsbaar wanen vanwege de opgevoerde veiligheidsvoorschriften. Ik zeg niet dat er tegenwoordig ook zoveel slachtoffers te betreuren zouden zijn maar het zou van de Formule 1 toch terug een sport maken die levensgevaarlijk is voor deelnemers en omstaanders.
Eh?
Laat maar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk BerichtenBeetje kinderachtig van je dat je blijkbaar niet weet wat ik bedoel.
Laat maar...
Hier, om het goed te maken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenOver Schumacher ben ik 't allesbehalve eens met jullie vrees 'k. Hij heeft idd al enkele bedenkelijke manoeuvres op zijn conto dit jaar maar hij wordt imo meer en meer gestigmatiseerd, vooral op BBC zijn ze daar redelijk goed in (net als in het ophemelen/beschermen van Mclaren en alles wat er rond draait). In Monza was het vaak op 't randje, maar ik denk niet dat hij op basis van gelijk welke actie een straf verdient.
Het lag aan Hamilton zelf: wagen had gewoon verkeerde setup: te korte gear-ratio. Zijn topsnelheid was lager dan Schumacher dat terwijl hij in de slipstream reed, met DRS open, en extra kers-pk's.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Comment
-
Ik vind toch ook dat meerdere keren van je lijn afwijken om je positie te verdedigen, zou moeten kunnen. Zo zouden we tenminste weer echte gevechten zien, zoals die momenteel bestaan in tal van andere circuit-disciplines.
Mensen die trouwens zo'n schrik hebben dat er bij dergelijke manier van racen weer onmiddellijk doden en gekwetsten zouden vallen, gaan best nooit naar een rally kijken. Niet dat ik deze sport wil afbreken, integendeel voor mij is het nog altijd de schoonste discipline, maar de risico's die de piloot en zijn co, de auto, de marshals en de toeschouwers daar lopen zijn nog van een andere orde dan op eender welk F1-circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk vind toch ook dat meerdere keren van je lijn afwijken om je positie te verdedigen, zou moeten kunnen. Zo zouden we tenminste weer echte gevechten zien, zoals die momenteel bestaan in tal van andere circuit-disciplines.
Mensen die trouwens zo'n schrik hebben dat er bij dergelijke manier van racen weer onmiddellijk doden en gekwetsten zouden vallen, gaan best nooit naar een rally kijken. Niet dat ik deze sport wil afbreken, integendeel voor mij is het nog altijd de schoonste discipline, maar de risico's die de piloot en zijn co, de auto, de marshals en de toeschouwers daar lopen zijn nog van een andere orde dan op eender welk F1-circuit.
Ik zeg niet dat F1 weer radicaal onveilig moet worden, maar een beetje minder regeltjes zou de sport geen kwaad doen. Tegenwoordig volstaat het je helm een halve graad scheef op te zetten of je krijg een drivethrough.
Laat ze toch eens racen op het scherpst van de snee. En uiteraard gebeuren daarbij dan crashes, maar zolang ze mekaar niet opzettelijk van de baan gaan rammen, zie ik geen probleem.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Ik vond dat van Schumacher nog kunnen .Ik zie niet in wat er gevaarlijk aan was . Het was niet volgens het boekje maar wat bv Hamilton deed bij petrov vond ik eerder erover.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
En button was de derde hond dat profiteerde van het gevecht .
Comment
-
Ik vind dat perfect kunnen. Het is niet Hamilton die Petrov blokt hé, het is Petrov die per sé achter Hamilton wil blijven rijden (slipstream). Ik snap echt niet waarom dit niet mag...
Het zag er levensgevaarlijk uit * einde sarcasme...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEn elk seizoen een stuk of 3 verongelukte piloten en tientallen dode marshalls en toeschouwers.
Comment
Comment