Speciaal voor opgestaan en ik heb het mij niet beklaagd. Button verdiende de overwinning in mijn ogen, hij heeft een prachtige race gereden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Japan 2011
Collapse
X
-
Hamilton toch, waar is die mee bezig eigenlijk...
Prachtig nu ook wel hoe Button voor Vettel is geraakt via die pitstop. Wordt nog leuk om te eindigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk BerichtenButton, Alonso en Vettel, allemaal favorieten die vooraan eindigen, prachtig ...
Hamilton die weer - ongestraft - tegen een wagen rijdt, maar we weten waarom : zijn spiegels vibreren.
OK, dan mag het !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHamilton toch, waar is die mee bezig eigenlijk...
Met het veilig stellen van zijn vijfde plaats in het kampioenschap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk vraag me nu af of Button volgend jaar eerste rijder wordt? Hij verdient he tin ieder geval...
Comment
-
Volgens mij ligt het toch wel slechte seizoen en race van Hamilton aan de pirelli's, ze zijn ontworpen om rap te verslijten en daar heeft Hamilton het al vaak moeilijk mee gehad. Hij rijdt altijd agressief en vraagt veel van z'n banden. Button daarintegen is op vlak van banden sparen de beste rijder op de grid..
Als ze nu nog reden met de bridgestones ging Hamilton volgens mij toch al meer gewonnen hebben..
Comment
Comment