Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van India 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
    eigenlijk niet.. afgezien van het Massa/Hamilton momentje was dit een van de saaiste races van het jaar
    En dat dit Massa/Hamilton geval wel regelmatig voorvalt, kan je gewoon besluiten dat er geen fluit is gebeurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vince522 Bekijk Berichten
      Ik vermoed dat je het over Renault hebt in 2005 en 2006, toen was Renault zeker bij de beste teams, zonder twijfel.
      Kijk maar naar Fisichella die respectievelijk 5de en 4de werd in het WK met dezelfde Renault.
      In welke wagens heeft hij dan wel zijn 2 wereldtitels behaald?
      Kort 2005: Renault-McLaren. Welke de beste van de 2 was? Weet het niet. Ik neig licht naar de McLaren.
      Kort 2006: Renault-Ferrari. Verdeeld over het seizoen. Renault zeker de 1ste helft, Ferrari eerder 2de helft.

Vergeet ook zeker niet Alonso's prestaties te bekijken buiten deze 2 seizoenen.

Hamilton moest normaliter wel van de 2de positie starten en niet vanaf de 5de, maakt ook nogal wat verschil.
      (Zeker wanneer je de vergelijking met Button maakt).
      Correct, maar ook niet vergeten dat Button veel constanter presteert en betere resultaten behaalt. (Button: 3x1, 3x2, 3x3 - Hamilton: 2x1, 3x2m 0x3)

Het manoeuvre van Hamilton is gewoon zo 'Senna-like' en gezien er weinig andere zijn die iets dergelijks zullen proberen wordt de vergelijking rap gemaakt.
      Dat wil daarvoor niet zeggen dat Hamilton exact dezelfde rijstijl heeft als Senna.
      Persoonlijk vond ik het maneuver van Hamilton rijkelijk optimistisch. Het was gedoemd te mislukken moest de andere niet een gat laten. Waarom zou je dat immers doen? Daarvoor is er stockcar.
      Massa had hier zeker niet voor moeten gestrafd worden.

Comment

Working...
      X