Blijkbaar het weekend van de kapotte versnellingsbakken: Hamilton out...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZo heeft Webber toch nog een overwinning beet dit jaar wat ons op 5 verschillende racewinnaars brengt in 2011. Het kan ook zijn dat ze dit toneeltje opvoeren om Webber nog een plaatsje (of misschien 2 als Button uitvalt) te laten stijgen in het rijderskampioenschap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMja, misschien heeft Hamilton gewoon niet wat er nodig is om wereldkampioen te worde...
Comment
-
Ik zwans niet. In het jaar waarin Button eindelijk gewend geraakt is aan het team en waar iedereen denkt dat Hamilton eindelijk gaat bevestigen rijdt Button hem toch maar mooi naar huis. Hamilton heeft de "raw speed" maar veel meer dan een goede startpositie koop je daar niet mee. Het volledige plaatje moet kloppen en voorlopig is er slechts 1 persoon waarbij dit het geval is en dat is Vettel.
Hamilton kan het op vanalles en nog wat steken maar op wat kon hij het de voorgaande jaren steken? In 2009 had hij de eerste helft van het seizoen geen al te beste auto, in 2010 was de auto er maar boterde het niet meer met zijn vader en tevens manager. Hierdoor heeft hij toch redelijk wat domme fouten (Monza en Singapore) en in 2011 raakte hij zijn vriendinnetje kwijt. Daar moet een goede rijder nu eenmaal boven kunnen staan en als je die mentale weerbaarheid hebt heb je wat nodig is om constant genoeg te zijn om wereldkampioen te worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMja, misschien heeft Hamilton gewoon niet wat er nodig is om wereldkampioen te worden want wees eerlijk, in het jaar dat hij wereldkampioen werd had hij geen tegenstand. Als Massa je enige rivaal is zou het maar schandalig zijn dat je geen wereldkampioen wordt.
Maar Hamilton ... ik weet het niet, Alonso, Hamilton en Button zijn bij mij toch vrij gelijk qua niveau. En zowel Alonso als Button zijn niet slecht te noemen. Ben geen fan van Hamilton (dit jaar was wel heel slecht), maar ...
Masssa IS een tweederangsrijder, punt. Net als Webber.
En Vettel, enkel de toekomst zal echt zeggen hoe goed ie is. Ik zeg niet dat ie slecht is, maar ofwel doet ie een Schumachertje, ofwel rijdt ie de komende jaren mooi tussen de rest ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZo heeft Webber toch nog een overwinning beet dit jaar wat ons op 5 verschillende racewinnaars brengt in 2011. Het kan ook zijn dat ze dit toneeltje opvoeren om Webber nog een plaatsje (of misschien 2 als Button uitvalt) te laten stijgen in het rijderskampioenschap.
- Vettel is al wereldkampioen
- Red Bull is al kampioen
- Red Bulls rijden eerste en tweede in de race
Ik had er zelfs nog niet bij nagedacht dat die derderangschauffer (Webber) nog geen race gewonnen had ... tja, dan moeten we hem maar een handje helpen. Hij rijdt tenslotte volgend jaar ook nog bij RB.
En zo denkt ie dan ook nog eens dat ie het kan ... dat zou wel heel straf zijn, dat RB dit opzet, en dan niks zegt aan Webber.
En toevallig rijdt Vettel ook nog eens de race uit, in 2de positie.
Zalig.
Comment
Comment