Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet vergeten dat bij de volgende pronostiek (van degene die hem in het begin van het jaar gepost hebben) ook je WK pronostiek erbij komt
Natuurlijk wel ambetant voor mensen (zoals TIMj) die volop in de strijd zijn, maar geen WK prono hebben... Ik zal wel een oplossing bedenken.
Niet vergeten dat bij de volgende pronostiek (van degene die hem in het begin van het jaar gepost hebben) ook je WK pronostiek erbij komt
Natuurlijk wel ambetant voor mensen (zoals TIMj) die volop in de strijd zijn, maar geen WK prono hebben... Ik zal wel een oplossing bedenken.
Ik ben pas later beginnen meespelen.
Ik zal het wel horen als er iets uit de bus komt.
dju die ben ik totaal vergeten.
Waar staat die nu ergens?
Comment