Aangezien dit een auto-forum is en er toch redelijk wat volk bezig is met trackdays,etc,.. dacht ik dat het mss interessant was om deze link hier op dit forum te delen.
Ik zelf ga allesinds aan deze wedstrijd meedoen.
Reden waarom ik zelf meedoe:
-minimaal gemiddeld gewicht per team (wrs. 80kg gaat nog gecommuniceerd worden)
-Deftige WK-wedstrijdkarts (weinig verschil op de karts dus)
-Grootste en in mijn ogen mooiste circuit van Europa
-Betaalbaar
Ik ken de persoon die deze wedstrijd organiseert. (persoon die bij surinx honda racing werkt = BTCS race team)
Opbrengst van de race dient dan ook als sponsoring voor hun team! (wat we enkel kunnen toejuichen omdat de autosport een stille dood aant sterven is in België thx 2 RACB)
Maw. elk team wat zich inschrijft via autoforum kan zich inschrijven tegen de verminderde prijs van 360€ (indien 6 piloten is dit dus €60 per persoon)
Er zijn momenteel al 11 teams ingeschreven, max aantal teams is 28.
Mensen die geinteresseerd zijn kunnen zich hier melden, men kan ook rechtstreeks een team vormen en dat dan hier bij zetten.
Zou zeer leuk zijn om een paar Autoforum teams te hebben!
Hier alvast de flyer + filmpje van de accomodatie in Eupen om jullie warm te krijgen.
Ik zelf ga allesinds aan deze wedstrijd meedoen.
Reden waarom ik zelf meedoe:
-minimaal gemiddeld gewicht per team (wrs. 80kg gaat nog gecommuniceerd worden)
-Deftige WK-wedstrijdkarts (weinig verschil op de karts dus)
-Grootste en in mijn ogen mooiste circuit van Europa
-Betaalbaar
Ik ken de persoon die deze wedstrijd organiseert. (persoon die bij surinx honda racing werkt = BTCS race team)
Opbrengst van de race dient dan ook als sponsoring voor hun team! (wat we enkel kunnen toejuichen omdat de autosport een stille dood aant sterven is in België thx 2 RACB)
Maw. elk team wat zich inschrijft via autoforum kan zich inschrijven tegen de verminderde prijs van 360€ (indien 6 piloten is dit dus €60 per persoon)
Er zijn momenteel al 11 teams ingeschreven, max aantal teams is 28.
Mensen die geinteresseerd zijn kunnen zich hier melden, men kan ook rechtstreeks een team vormen en dat dan hier bij zetten.
Zou zeer leuk zijn om een paar Autoforum teams te hebben!
Hier alvast de flyer + filmpje van de accomodatie in Eupen om jullie warm te krijgen.
+ YouTube Video | |
Comment