Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sh*t, vergeten te kijken. Het resultaat van de quali ziet er in ieder geval veelbelovend en zelfs verrassend uit. Ik hoop echt dat het weer geen Vettel seizoen wordt en dat we op die manier weer een nieuwe Schumacher krijgen want dan stop ik weer met naar het F1 te kijken.

Comment

Kwalificatie niet gezien maar dit stemt me zeer optimistich voor de rest van het seizoen. Hopelijk groeit Mercedes nog wat en doen ze binnen een aantal races mee voor de overwinning terwijl Red Bull ook terug probeert om helemaal voorin te eindigen.

Comment

Wat steekt Ferrari allemaal uit... De snelheid ontbreekt, en Alonso maakt een beginnersfout.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik denk dat de Ferrari gewoon slecht rijdt .. Alonso grindbak in, Massa al meer als ik 1 keer gedurende het weekend .. Voorlopig een midfield team .. Ik ben geen Ferrari-fan, maar da's toch wel jammer ..

Comment

Hopelijk wijzigen de andere teams de neuzen van hun auto's naar een normaler model nu de McLaren duidelijk de te kloppen wagen blijkt te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Hopelijk wijzigen de andere teams de neuzen van hun auto's naar een normaler model nu de McLaren duidelijk de te kloppen wagen blijkt te zijn.
              Ik vind die eigenlijk wel knap ...

Comment

Wat een qualificatie . Heb er echt van genoten.
                Q1 was rommelig maar dat is het altijd in Melbourne.
                Ik heb er zeker van genoten maar de race is morgen en spannend gaat het zeker worden bij de éérste bocht . Jammer van Kimi bij zijn comeback want snelheid had de Lotus wel .
                Benieuwd naar de bandenslijtages . Ik hoop dat Hamilton wint.

Zeer jammer dat Ferrari zich niet heeft kunnen mengen in het gevecht .

Comment

Verheugd dat Schumacher opnieuw vooraan meedoet. Enkel jammer dat Alonso een uitschuiver gemaakt heeft. Voor de rest ziet het er veelbelovend uit voor de race van morgen. Ik hoop stiekem dat Räikkönen op podium eindigt om te luisteren naar zijn uitspraken, al zal hiervoor een serieus wonder nodig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Ik vind die eigenlijk wel knap ...
                    Knap of niet... Ik begrijp al die commentaar op die neus niet.
                    Ja het is lelijk, maar het zijn racewagens, geen concoursdeelnemers.

Anyway, belooft een leuk seizoen te worden en ik hoop dat Raikkonen wat kan betekenen vooraan... Als je ziet wat een "nieuwkomer" als Grosjean met die Lotus kan...
                    (En hopen dat hij in Spa wint. *fingers-crossed*)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Wat een qualificatie . Heb er echt van genoten.
                      Q1 was rommelig maar dat is het altijd in Melbourne.
                      Ik heb er zeker van genoten maar de race is morgen en spannend gaat het zeker worden bij de éérste bocht . Jammer van Kimi bij zijn comeback want snelheid had de Lotus wel .
                      Benieuwd naar de bandenslijtages . Ik hoop dat Hamilton wint.

Zeer jammer dat Ferrari zich niet heeft kunnen mengen in het gevecht .
                      ik heb gemerkt dat kimi niet op de softs gegaan is tijdens Q1, al de rest die in aanmerking kwam voor uitgeschakeld te worden wel.

edit: en een foutje doet er ook geen goed aan.

Raikkonen, meanwhile, thought he had another lap after making a mistake on the medium Pirellis, but discovered that his maths was faulty and missed the Q1 cut.
                      Last edited by Ice_ken; 17/03/2012, 18:48.
                      2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Vanmiddag op BBC gekeken. Leuke qualis, sterk gereden van Grosjean, daar kan D'Ambrosio nog een puntje aan zuigen.

Alonso.

Comment

FF klakkeloos overnemen van een ander forum,

Oorspronkelijk geplaatst door TCT
                          Jaaaaaa, sommige toppers ten spijt maar McLaren is in bloedvorm!!
                          Iemand zin in een weddenschapje? Ik zeg dat Hamilton zijn 2de wereldtitel gaat binnenrijven!! ()

Overigens ook zwaar onder de indruk van Mercedes en Grosjean... Al de rest heeft werk voor de boeg, meer zeg ik momenteel er nog niet over...

Comment

Hamilton staat op pole bij de eerste race en gaat meteen de wereldtitel pakken?

Comment

1991 Audi S2 coupe
                              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Penalty voor Perez

Comment

Present
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Fantastische race van Button maar toch ook knap wat Alonso presteert. Hopelijk krijgt hij snel een strijdvaardige wagen waarmee hij zich echt vooraan kan mengen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                      Fantastische race van Button maar toch ook knap wat Alonso presteert. Hopelijk krijgt hij snel een strijdvaardige wagen waarmee hij zich echt vooraan kan mengen.
                                      +1

Button maakte achteraf terecht de opmerking dat ze een mooie en snelle wagen gebouwd hebben. Hoe hard voor Maldonado wel, zo door gaan tot het einde en dan die punten verliezen. De commentaar was goed op VT4, ik was aangenaam verrast.

Ahja, Sauber voor Ferrari in het constructeurskampioenschap, die mogen wel een feestje houden.

Comment

Ik ben teleurgesteld, op naar Maleisië!!

Comment

Nummers 1 en 2 van vandaag zie ik ook 1 en 2 zijn op het eind evan het kampioenschap. En hopelijk in die volgorde.

Zonde om te bedenken hoe lang Button met minderwaardige wagens moest rondtuffen. Hij is zelden of nooit op het minste foutje te betrappen.

Mijn wereldkampioen voor dit seizoen
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X