Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ideaal zou ik vinden, Hamilton kampioen, op de voet gevolgd door Vettel en dan maakt het me niet meer zo uit, zolang Webber en Massa maar (ver) uit die top 5 blijven.

Button, is mooi constant en kan z'n bandjes geweldig sparen, maar zoooo saai, die heeft niks natuurlijke snelheid en niks aggresiviteit in hem, naaaaah, chapeau met z'n overwinning, he tis een toffe kadee, maar ik zie hem echt niet graag rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Ideaal zou ik vinden, Hamilton kampioen, op de voet gevolgd door Vettel en dan maakt het me niet meer zo uit, zolang Webber en Massa maar (ver) uit die top 5 blijven.

Button, is mooi constant en kan z'n bandjes geweldig sparen, maar zoooo saai, die heeft niks natuurlijke snelheid en niks aggresiviteit in hem, naaaaah, chapeau met z'n overwinning, he tis een toffe kadee, maar ik zie hem echt niet graag rijden...
      Hamilton is dan weer tegenovergesteld, die heeft ongeloofelijk zalige driverskills, maar kan z'n bandjes niet zo goed sparen en heeft een véél te groot ego en ziet zichzelf als de allerbeste... Vooral dat ego staat me niet aan, de beste is die dan weer wel.

Comment

Button niks natuurlijke snelheid?? 't Is de zuiverste rijder die een hele race lang constant snelle rondes rijdt. Zo win je. Als het moet kan hij ook een paar ronden lang vlijmscherpe tijden zetten, maar daarmee win je zelden een race. En de race waarin hij wereldkampioen werd, hij hij enkele van de meest agressieve inhaalmaneuvers gedaan die ik in de laatste 10 jaar gezien heb.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Elk hebbe z'n mening hé...

Comment

Ja akkoord, maar die moeten wel allemaal zo dicht mogelijk de mijne benaderen hé

Comment

Mooie race, maar ze hadden Hamilton voor zijn eerste pitstop vroeger moeten binnenhalen...

Comment

goede race, ik zie het nieuw seizoen volledig zitten
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Knappe race ! Als het zo het hele seizoen gaat zijn, maar dan wel steeds verschillende winnaars, dan gaat het weer een geweldig kampioenschap zijn

Wel erg voor Maldonado & Williams, een heleboel punten verliezen in de laatste ronde, hij was daar Alonso nog redelijk onder druk aan het zetten, was beter geweest om die laatste ronde 'rustig' aan te doen en de punten veilig te stellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    +1

Button maakte achteraf terecht de opmerking dat ze een mooie en snelle wagen gebouwd hebben. Hoe hard voor Maldonado wel, zo door gaan tot het einde en dan die punten verliezen. De commentaar was goed op VT4, ik was aangenaam verrast.

Ahja, Sauber voor Ferrari in het constructeurskampioenschap, die mogen wel een feestje houden.
                    Commentaar op VT4, bwa Kris Wauters is toch echt geen toegevoegde waarde, die verteld niets meer dan zowat elke F1 liefhebber hier op het forum zelf wel weet. Volgens mij zijn er hier enkelingen die deskundiger commentaar zouden kunnen leveren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Nummers 1 en 2 van vandaag zie ik ook 1 en 2 zijn op het eind evan het kampioenschap. En hopelijk in die volgorde.

Zonde om te bedenken hoe lang Button met minderwaardige wagens moest rondtuffen. Hij is zelden of nooit op het minste foutje te betrappen.

Mijn wereldkampioen voor dit seizoen
                      Als Button even consistent presteert als vorig seizoen en even snel als afgelopen weekend: Hamilton gaat heel Afrika water geven.

Comment

1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

wat liep er mis bij mercedes, beide auto's in panne?
                          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Jep. Michael had blijkbaar geen "drive" op het rechte stuk waardoor hij niet goed kon stoppen en koos ervoor om rechtdoor te gaan (is dus geen fout geweest).

Ik kijk nu via BBC, is blijkbaar gewoon de volledige race!
                            Commentaar is iets meer info erbij dan bij VT4 maar komt voor de rest opmerkelijk veel goed overeen.
                            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                              Commentaar op VT4, bwa Kris Wauters is toch echt geen toegevoegde waarde, die verteld niets meer dan zowat elke F1 liefhebber hier op het forum zelf wel weet. Volgens mij zijn er hier enkelingen die deskundiger commentaar zouden kunnen leveren.
                              Daar twijfel ik niet aan, maar als presentator moet je wel dikwijls dingen herhalen, kwestie van het toegankelijk te houden voor de occasionele kijker die de f1 niet altijd volgt. Dat betekent ook soms saaie herhalingen, maar ja.

Vandaag wel een nieuw weetje gehoord van die mannen (ik weet wel ondertussen al niet meer wat het juist was ). Het verschil is gewoonweg niet zo groot met Brundle als ik verwacht had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                Daar twijfel ik niet aan, maar als presentator moet je wel dikwijls dingen herhalen, kwestie van het toegankelijk te houden voor de occasionele kijker die de f1 niet altijd volgt. Dat betekent ook soms saaie herhalingen, maar ja.

Vandaag wel een nieuw weetje gehoord van die mannen (ik weet wel ondertussen al niet meer wat het juist was ). Het verschil is gewoonweg niet zo groot met Brundle als ik verwacht had.
                                Maar wat BBC laat zien voor en na de race is echt fantastisch, die voorbeschouwing, ze kunnen zowat iedereen aanspreken op de startgrid

Comment

Comment

Knappe races altijd in Melbourne .
                                    De uitslag maak ik mij niet echt druk om . Albert park geeft nooit de echte krachtverhouding weer. Veel rijders hebben kunnen profiteren .
                                    Button verdiend gewonnen . De Pirelli 's liggen hem wel. Lewis gaat het moeilijk krijgen als hij niet beter met zijn banden gaat leren omgaan.

Ik kijk uit naar Sepang .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                      Maar wat BBC laat zien voor en na de race is echt fantastisch, die voorbeschouwing, ze kunnen zowat iedereen aanspreken op de startgrid
                                      Dat inderdaad een groot gemis!

Comment

Waarom zenden die eigenlijk maar de heft van de races live uit? Ze zijn er toch met heel hun bende. Dus financiële redenen lijken het niet te zijn.

Comment

Working...
                                        X