Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wtcc 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wtcc 2012

Voor mij toch wel de te volgen autosprot op TV!
    Ik heb afgelopen weekend enkel de tweede race gezien en die was ronduit zalig. Close-racing met het nodige duw en trekwerk
    Jammer dat Tom Coronel niet op het podium stond. Hij starte voortreffelijk en racede zich naar de 2de plek. De eerste plaats heeft hij niet kunnen innemen en later werd hij voorbij gestoken door 3 chevy's. Jammer maar een 4de plek is toch niet slecht!

Heb ook enkel de 2de race gezien, vorig seizoen al een paar wedstrijden gevolgd en is toch een knappe raceklasse ! De hele tijd close-racing, af en toe een tik uitdelen, geweldig !

Benieuwd wie er een vuist kan maken tegen de fabrieks Chevrolet's, ik denk vooral aan Tarquini, Coronel moet dit normaal ook wel kunnen, Monteiro (?).

De meeste wedstrijden die ik heb gezien ging het steeds tussen de Chevrolet's en Tarquini, soms daar nog een BMW tussen , dus zou eigenlijk niet weten wie er daar nog bij de (sub)top hoort.

Comment

Coronel denk ik nie, die gaat mogen blij zijn met af en toe es e podiummeke en vooral 4 5 6 de plaatsen. Dat heeft hem zelf in een interview toegegeven. BMW is uitge-evolueerd terwijl de fabriekschevy's en de leon met die nieuwe 1.6turbo nog wat progressie hebben.

Ben benieuwd hoe snel Ford mee zal zijn vanvoor.

Comment

En Honda die de laatste 3 races van het seizoen nog rijden: China, Japan en Macau.
        In 2013 zullen ze normaal het hele seizoen meedraaien.

Comment

Veel Seat heb ik toch niet gezien in Monza
          Het is natuurlijk wel jammer dat bmw en seat geen fabrieksteam meer hebben. Dat brengt nu echter wel meer kleur in het veld door de priveteams met hun eigen livery. De tijden dat er veel merken racen in bij tourwagens ligt spijtig genoeg ver achter ons. Achja dit is 2 keer 30 minuten amusement op een zondag grin: De beelden alleen al hoe die wagens agressievef over curbs en uitloopstroken gestuurd worden maken dit voor mij leuker dan F1.

Comment

DTM 2012 is toch veelbelovender als je dit ziet:

Comment

Working...
            X