Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA GT1 WC Zolder 21-22 April

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA GT1 WC Zolder 21-22 April

Vraagje: wat houdt het Paddock - Weekend ticket juist in? Dat je ook een pitstraat bezoek mag doen? Of enkel rondom het circuit?

De ruimte binnenin het circuit wordt verstaan onder de term 'Paddock'. Daarin staan onder meer alle deelnemers aan de verschillende raceklassen opgesteld met hun entourage. Daartussen mag je rondlopen, maar verwacht niet dat je bij de teams of in de pit een kijkje mag nemen. Want dit is niet het geval!

Het circuit ligt rondom de Paddock en het is dus het gemakkelijkst en het kortst om via de Paddock naar de verschillende tribunes te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iTsMeNi Bekijk Berichten
      De ruimte binnenin het circuit wordt verstaan onder de term 'Paddock'. Daarin staan onder meer alle deelnemers aan de verschillende raceklassen opgesteld met hun entourage. Daartussen mag je rondlopen, maar verwacht niet dat je bij de teams of in de pit een kijkje mag nemen. Want dit is niet het geval!

Het circuit ligt rondom de Paddock en het is dus het gemakkelijkst en het kortst om via de Paddock naar de verschillende tribunes te gaan.
      ahzo, merci! is er 's vrijdags een pitwalk ofzo?

Comment

Geen idee...

Op http://www.circuit-zolder.be/ komt een pdf met de timing te staan, daar zal dat wel op staan.

Ik denk dat je vooral toch via via aan een pasje moet geraken om in de pitlane te mogen. Ik heb het zelf nog maar twee keer meegemaakt dat ik in de pitlane mocht met mijn gewone toegangskaart: 2 jaar geleden met het WTCC op Zolder en 7 jaar geleden met de 24 uren van Francorchamps.

Comment

3 en 4 april zijn er test days op Zolder. En dat ook voor de FIA GT1. Iemand een idee hoeveel man daar komt trainen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
            3 en 4 april zijn er test days op Zolder. En dat ook voor de FIA GT1. Iemand een idee hoeveel man daar komt trainen?
            Daar gaan geen of bijna geen GT1's aanwezig zijn vermoed ik. Er gaan wel wat wagens uit de Supercar challenge komen testen hoorde ik (F430/458 GT2, Corvette C6.R GT1,...)

Comment

Bedankt voor de info :-)
              Wel jammer natuurlijk.

Comment

De timing voor volgend weekend is toegevoegd op de site: http://www.circuit-zolder.be/content...championship-0. Ik zie daar niets staan betreffende een pitwalk...

Comment

Hmmm, ik zou wellicht zaterdag eens komen loeren. Ook iemand een idee of er een pitwalk zou zijn? Of hoe dicht je de wagens kan zien?

Comment

Als je op donderdag of vrijdag kan gaan, kan je bij wijze van spreke in de wagens kruipen.

Comment

Working...
                    X