Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Champcar komt naar Zolder!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

waar kan je die tickets in voorverkoop kopen? of gaat dat nog niet?
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik las op de pitstoptv website dat de tickets beschikbaar zijn.
      Official Ticketmaster website - Order tickets for concerts, festivals, comedy shows, sporting events and more

Voor het hele weekend: 200 euro voor het duurste ticket, 70 euro voor een plaats in de graskant waarbij je dan nog 45 euro supplement moet betalen om in het paddock te mogen... Ik zou er graag naar gaan kijken, maar dit is voor mij toch ietsjes te veel.

Comment

Wat kan je met dat duurste ticket?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherpa.be
          Aanvullend zijn voor één of meerdere dagen VIP-kaarten verkrijgbaar voor een verblijf in de 'Champ Car Club', een exclusief hospitalitycomplex met eigen terras en tribune gesitueerd in de paddock van Circuit Zolder, ter hoogte van de chicane.
          Hoogstwaarschijnlijk ben ik daar te vinden, maar ik blijf daar wel niet zitten, net als bij de 24u zal ik ook wel eens uit de tent komen om de races en de sfeer op te snuiven, anders is er niets aan

Comment

Gisteren is Jan Heylen samen met teameigenaar Erik Bachelart naar Zolder afgezakt voor een persconferentie. Het is al zeker dat RTBF de race zal uitzenden op 26-8. Er komt naar alle waarschijnlijkheid ook nog een groot event enkele dagen voor de race om nog meer promotie te maken. Volgens HBVL gaat het om een demo op de Groene Boulevard in Hasselt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              Gisteren is Jan Heylen samen met teameigenaar Erik Bachelart naar Zolder afgezakt voor een persconferentie. Het is al zeker dat RTBF de race zal uitzenden op 26-8. Er komt naar alle waarschijnlijkheid ook nog een groot event enkele dagen voor de race om nog meer promotie te maken. Volgens HBVL gaat het om een demo op de Groene Boulevard in Hasselt

Comment

Zijn er ook dagtickets beschikbaar?
                En zoja hoeveel kosten deze dan?

Comment

Working...
                X